Tråden för de nattaktiva!

Smagatusk

Guest
Mr, Sir Sledgehammer? Får jag lov och avvika från partajandet?

Ja, du får gå, men vill du ha popularitetspoäng så stannar du tills jag går och lägger mig. Blir faktiskt ganska mycket cred åt dig i så fall. Ska hylla dig i alla mina inlägg hädanefter. Promise!

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Ja, du får gå, men vill du ha popularitetspoäng så stannar du tills jag går och lägger mig. Blir faktiskt ganska mycket cred åt dig i så fall. Ska hylla dig i alla mina inlägg hädanefter. Promise!

Ja va fan... Varför inte? Har ju bara ett lunchmöte imorgon som jag likaväl kan sova igenom :) + att jag kan passa på lägga lite bränsle på en väldigt svartsjuk brasa :D

Smagatusk

Guest
Ja va fan... Varför inte? Har ju bara ett lunchmöte imorgon som jag likaväl kan sova igenom :) + att jag kan passa på lägga lite bränsle på en väldigt svartsjuk brasa :D

Hoppas det inte är ett lunchmöte med bara 2 pers på. Ser förbannat otrevligt ut om du slaggar dig igenom det. :D

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Fan man inte ju inte sova nu .samt 2 ungar som är sjuka . detta är ju toppen på isberget.

Smagatusk

Guest
då blir vi bara två då? eller vem e på. ska vi ta en birr''????

Sen var det det här med att citera. Citerar du ingen tar man för givet att du svarar till trådskaparen och det väl en 90 sidor sen. SKÄRPNING!

Blanda en grogg till åt mig är du snäll när du ändå ska till kylen...

Du vet så här sent får jag läsa alla inlägg två gånger innan det ska fastna. Vem är svartsjuk? Vem ska jag ringa?

Last edited:

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Hoj
ducati superbike 848 KTM 625smc
Sen var det det här med att citera. Citerar du ingen tar man för givet att du svarar till trådskaparen och det väl en 90 sidor sen. SKÄRPNING!

okej, jag fixar citeringen, men nogon sprit har jag inte; hämtar två norrlandsguld.

Smagatusk

Guest
Haha, nej då, det är flera, risken är ju att jag kommer att snarka... Är sjukt hostig och täppt :( Men jag kommer nog att hålla mig vaken, handlar ju om det som jag brinner för + att det blir bjud mat :D

Vad brinner du för då? Bjudmaten?

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N

Du vet så här sent får jag läsa alla inlägg två gånger innan det ska fastna. Vem är svartsjuk? Vem ska jag ringa?

Det är lite hoppigt med inläggen :brinnerup
Haha, det är en liten vilse pojke som tror att man är en manslukerska just för att man är trevlig och svara på inlägg :D

Smagatusk

Guest
okej, jag fixar citeringen, men nogon sprit har jag inte; hämtar två norrlandsguld.

Alltså, jag är ingen ultra-öl-människa. Förbannat kräsen av mig. Stella Artois gillar jag som fan, så det säger väl lite om min inkompetens. Men norrlands blir bra. Skaka inte den bara.

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Hoj
Alltså, jag är ingen ultra-öl-människa. Förbannat kräsen av mig. Stella Artois gillar jag som fan, så det säger väl lite om min inkompetens. Men norrlands blir bra. Skaka inte den bara.

skakad och klar.där var bara två i kylen så skål på sista birran idag då, norrlands för 140kr går lätt ner

Smagatusk

Guest
Det är lite hoppigt med inläggen :brinnerup
Haha, det är en liten vilse pojke som tror att man är en manslukerska just för att man är trevlig och svara på inlägg :D

Så läng Herr friedlander fixar citeringen så är det bara att följa John.

Nu vaknar alla fördomar till liv i mig igen. En vilsen pojke som inte låter en tjej chatta med andra killar... Var fan har jag hört det förr..? :landskrona

Fördomar innebär att man reserverar sig för att ha fel...

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Två polare som slaggar här efter en riktigt nice kväll :yoparty

Frågan är om det blir mankini eller inte på morgondagens fest.
Vad säger SH? :va

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Hoj

Nu vaknar alla fördomar till liv i mig igen. En vilsen pojke som inte låter en tjej chatta med andra killar... Var fan har jag hört det förr..? :landskrona

Landskrona......man skäms ju nästan

SM i livräddning? :confused: Hur fan anordnar man en sån sak för att det ska bli realistiskt?:D

hahahahahahha,vem har dött

Last edited:

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N

Men du vet ju hur det är när en tjej snackar med en kille... Per automatik så har jag våldfört mig på dig ;) byt ut :landskrona till :karlskoga :)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO