Tråden för de nattaktiva!

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Hoj
ducati superbike 848 KTM 625smc
Last edited:

Smagatusk

Guest
Men du vet ju hur det är när en tjej snackar med en kille... Per automatik så har jag våldfört mig på dig ;) byt ut :landskrona till :karlskoga :)

Så jag hade rätt alltså? Det var väl själve fan vad jag är het ikväll. Jag tycker förvisso inte synd om dig. Ni är så jävla stolta över er kvinnliga intuition, men ni kan inte avgöra om en kille är benägen till att hedersmörda er. Skitmärkligt. Klipp banden och kom in i matchen istället. :yoparty

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
tycker nästan det e tvärt om, så fort man pratar med en tjej så raggar man..

:va:va:va Ja, men nu får plutten tycka vad han vill, jag raggar aldrig! Det behöver jag inte :D Jag kan inte hjälpa att ni faller som furor bara för att man säger "hej" :D
Ska man starta topic "det svagare könet = män"? :banana

tycker nästan det e tvärt om, så fort man pratar med en tjej så raggar man..

RÄDDA han då

Han har själv gett sig ut på djupt vatten så får han rädda sig själv... :D

Last edited:

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Hoj
BRODER!

Vi killar har tydligen alltid en dold agenda... Pratar vi med ett fruntimmer vill vi tydligen pirra.

ja jag får samma känsla alltid,, man kan väl köra lite oralt istaället. inte pirra jämt, skämt o sido. dom tror jämt man vill ligga med dom!! snacka om att dom har bra självförtroende

Smagatusk

Guest
:va:va:va Ja, men nu får plutten tycka vad han vill, jag raggar aldrig! Det behöver jag inte :D Jag kan inte hjälpa att ni faller som furor bara för att man säger "hej" :D
Ska man starta topic "det svagare könet = män"? :banana

Alltså, HOLD YOUR HORSES!!! "det svagare könet = män"? Förklara dig är du hygglo... Detta känns som en feminist har hasplat ur sig, och jag är säker på att du inte menar det egentligen.

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
BRODER!

Vi killar har tydligen alltid en dold agenda... Pratar vi med ett fruntimmer vill vi tydligen pirra.

Ja men det är ju så! Lite :tuttar och ni tappar tal/tänkförmågan :D

Alltså, HOLD YOUR HORSES!!! "det svagare könet = män"? Förklara dig är du hygglo... Detta känns som en feminist har hasplat ur sig, och jag är säker på att du inte menar det egentligen.

Kanske lika bra att jag kommer ur garderoben?

Feminist? Javisst! :tummenupp

Last edited:

Smagatusk

Guest
Ja men det är ju så! Lite :tuttar och ni tappar tal/tänkförmågan :D

:D Inte bara jag som har fördomar tydligen. Har ni nånsin tänkt på att ni hade fått mycket bättre sex om ni hade slutat nonchalera oss för att ni tycker att ni har oss virade runt ert lillfinger i alla fall. Min teori är, kortfattat... Ni dissar oss, vi tjatar oss till sex, ni går "motvilligt" med på att knulla vilket leder till att vi tror oss bara ha typ en kvart på oss innan ni tröttnar och vill ta taxi hem.

Med andra ord... Vi ägnar ingen tid till att ni ska få det skönt. Every man for himself!

Kanske lika bra att jag kommer ur garderoben?

Feminist? Javisst! :tummenupp

Militant feminist? Linda Skugge-anhängare?

ska inte tala illa om kvinner allas men i bland känns det som man måste ner på dagis nivå för att "dom" ska förstå att man pratar med dom,och inte raggar. kan ju hända att man inte gör det alltid.

Nä, ibland måste man flirta med träsktroll på krogen också för att de ska känna sig speciella. :D

Last edited:

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
:D Inte bara jag som har fördomar tydligen. Har ni nånsin tänkt på att ni hade fått mycket bättre sex om ni hade slutat nonchalera oss för att ni tycker att ni har oss virade runt ert lillfinger i alla fall. Min teori är, kortfattat... Ni dissar oss, vi tjatar oss till sex, ni går "motvilligt" med på att knulla vilket leder till att vi tror oss bara ha typ en kvart på oss innan ni tröttnar och vill ta taxi hem.

Med andra ord... Vi ägnar ingen tid till att ni ska få det skönt. Every man for himself!

Ååååå så roligt att ni vaknade till liv! :yoparty:banana

Jag har kanske inte direkt fördomar utan kallar det väl mer för erfarenheter... :D Kom inte o säg att ni inte kör med något spel! :brinnerup

Nä, ibland måste man flirta med träsktroll på krogen också för att de ska känna sig speciella. :D

Jag är anhängare av/åt mig själv :)

Last edited:

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Hoj

Fitta åt mannen,solidarit, hörde precis ett att par givande ord utanför kompisen fönster,,, knulla din mamma i hatten min. hmm ja xakt,la-krnao språk, fan vad jag skäms

Jag har kanske inte direkt fördomar utan kallar det väl mer för erfarenheter... :D Kom inte o säg att ni inte kör med något spel! :brinnerup

helatiden!!! men i bland vill man bara var snäll,haha

Last edited:

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Fitta åt mannen,solidarit, hörde precis ett att par givande ord utanför kompisen fönster,,, knulla din mamma i hatten min. hmm ja xakt,la-krnao språk, fan vad jag skäms

Det där var enbart en bekräftelse på att han lämnade kontoret på utedasset...

helatiden!!! men i bland vill man bara var snäll,haha

Haha, jag vill oftast vara snäll, men ser jag hunkiga lammkött så kan ni ju försöka kontakta mig :D

Last edited:

Smagatusk

Guest

Självklart kör vi ett spel! Det är ju hela grejen.

Ni kör med att ni är ointresserade, vi låtsas få sms från ett desperat ex som bara måste ha oss tillbaka. Givetvis får vi sms:et under tiden vi pratar med er... Och det väcker nyfikenheten hos er. "Varför är hon så jävla angelägen? Jävla slinka!"

Det funkar nästan varje gång. Jag och andra sidan kör inte med så´nt. Längre. Det är raka puckar här.

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Hoj
Det där var enbart en bekräftelse på att han lämnade kontoret på utedasset...

ens om han hade ett utedass, visst hade han ett kontor,socialen

Ni kör med att ni är ointresserade, vi låtsas få sms från ett desperat ex som bara måste ha oss tillbaka. Givetvis får vi sms:et under tiden vi pratar med er... Och det väcker nyfikenheten hos er. "Varför är hon så jävla angelägen? Jävla slinka!"

Det funkar nästan varje gång. Jag och andra sidan kör inte med så´nt. Längre. Det är raka puckar här.

visste e det ett spel, jag sätter 6,6 på dagensdubbel

Last edited:

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N

Puckar är runda har jag fått lära mig av en besserwisser till X... :tungan

Jisses, menar du att det finns brudar som går på det?

Klippkort på häktet också? :D

Men för fan, friedlander! Vi är inte här för att häckla våra kulturberikare. Nu tar vi upp det en nivå. Politisk korrekthet, annars så kan man bli varnad på SH.

Du har failat som vår allsmäktiga ledare! Skäms på dig att dra ner oss ovetande människor till denna låga nivå!

Last edited:

Smagatusk

Guest
Puckar är runda har jag fått lära mig av en besserwisser till X... :tungan

Jisses, menar du att det finns brudar som går på det?

I allra högsta grad. Allt handlar om att få er till att inse vår otillgänglighet. Spelas korten rätt kan Quasimodo få ett ligg redan när ni börjar bli fulla. Dvs strax efter förfesten.

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Hoj
Klippkort på häktet också? :D

Men för fan, friedlander! Vi är inte här för att häckla våra kulturberikare. Nu tar vi upp det en nivå. Politisk korrekthet, annars så kan man bli varnad på SH.

jag har inte någon politisk åsikt, jag e mer som publicserviss, neotral, mångkultur åt folket??

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO