Lee.friedlander
Ny medlem
Ett flak? Du är skåning, det märker jag...
Screw finnarna att de kan dricka. Det kan vi i 0418-området också. We rule all!
våldsbrott och billg sprit,reklamen för la-krona.
Ett flak? Du är skåning, det märker jag...
Screw finnarna att de kan dricka. Det kan vi i 0418-området också. We rule all!
Landskrona......man skäms ju nästan
hahahahahahha,vem har dött
Men du vet ju hur det är när en tjej snackar med en kille... Per automatik så har jag våldfört mig på dig byt ut :landskrona till :karlskoga
Släggan dog... RIP Sledgehammer
Men du vet ju hur det är när en tjej snackar med en kille... Per automatik så har jag våldfört mig på dig byt ut :landskrona till :karlskoga
tycker nästan det e tvärt om, så fort man pratar med en tjej så raggar man..
RÄDDA han då
BRODER!
Vi killar har tydligen alltid en dold agenda... Pratar vi med ett fruntimmer vill vi tydligen pirra.
Ja, men nu får plutten tycka vad han vill, jag raggar aldrig! Det behöver jag inte Jag kan inte hjälpa att ni faller som furor bara för att man säger "hej"
Ska man starta topic "det svagare könet = män"?
BRODER!
Vi killar har tydligen alltid en dold agenda... Pratar vi med ett fruntimmer vill vi tydligen pirra.
Alltså, HOLD YOUR HORSES!!! "det svagare könet = män"? Förklara dig är du hygglo... Detta känns som en feminist har hasplat ur sig, och jag är säker på att du inte menar det egentligen.
Ja men det är ju så! Lite och ni tappar tal/tänkförmågan
Ja men det är ju så! Lite och ni tappar tal/tänkförmågan
Kanske lika bra att jag kommer ur garderoben?
Feminist? Javisst!
ska inte tala illa om kvinner allas men i bland känns det som man måste ner på dagis nivå för att "dom" ska förstå att man pratar med dom,och inte raggar. kan ju hända att man inte gör det alltid.
Inte bara jag som har fördomar tydligen. Har ni nånsin tänkt på att ni hade fått mycket bättre sex om ni hade slutat nonchalera oss för att ni tycker att ni har oss virade runt ert lillfinger i alla fall. Min teori är, kortfattat... Ni dissar oss, vi tjatar oss till sex, ni går "motvilligt" med på att knulla vilket leder till att vi tror oss bara ha typ en kvart på oss innan ni tröttnar och vill ta taxi hem.
Med andra ord... Vi ägnar ingen tid till att ni ska få det skönt. Every man for himself!
Militant feminist? Linda Skugge-anhängare?
Nä, ibland måste man flirta med träsktroll på krogen också för att de ska känna sig speciella.
Inte bara jag som har fördomar tydligen. Har ni nånsin tänkt på att ni hade fått mycket bättre sex om ni hade slutat nonchalera oss för att ni tycker att ni har oss virade runt ert lillfinger i alla fall. Min teori är, kortfattat... Ni dissar oss, vi tjatar oss till sex, ni går "motvilligt" med på att knulla vilket leder till att vi tror oss bara ha typ en kvart på oss innan ni tröttnar och vill ta taxi hem.
Med andra ord... Vi ägnar ingen tid till att ni ska få det skönt. Every man for himself!
Militant feminist? Linda Skugge-anhängare?
Nä, ibland måste man flirta med träsktroll på krogen också för att de ska känna sig speciella.
Ååååå så roligt att ni vaknade till liv!
Jag har kanske inte direkt fördomar utan kallar det väl mer för erfarenheter... Kom inte o säg att ni inte kör med något spel!
Jag är anhängare av/åt mig själv
Fitta åt mannen,solidarit, hörde precis ett att par givande ord utanför kompisen fönster,,, knulla din mamma i hatten min. hmm ja xakt,la-krnao språk, fan vad jag skäms
helatiden!!! men i bland vill man bara var snäll,haha
Ååååå så roligt att ni vaknade till liv!
Jag har kanske inte direkt fördomar utan kallar det väl mer för erfarenheter... Kom inte o säg att ni inte kör med något spel!
Jag är anhängare av/åt mig själv
Det där var enbart en bekräftelse på att han lämnade kontoret på utedasset...
Självklart kör vi ett spel! Det är ju hela grejen.
Ni kör med att ni är ointresserade, vi låtsas få sms från ett desperat ex som bara måste ha oss tillbaka. Givetvis får vi sms:et under tiden vi pratar med er... Och det väcker nyfikenheten hos er. "Varför är hon så jävla angelägen? Jävla slinka!"
Det funkar nästan varje gång. Jag och andra sidan kör inte med så´nt. Längre. Det är raka puckar här.
ens om han hade ett utedass, visst hade han ett kontor,socialen
Självklart kör vi ett spel! Det är ju hela grejen.
Ni kör med att ni är ointresserade, vi låtsas få sms från ett desperat ex som bara måste ha oss tillbaka. Givetvis får vi sms:et under tiden vi pratar med er... Och det väcker nyfikenheten hos er. "Varför är hon så jävla angelägen? Jävla slinka!"
Det funkar nästan varje gång. Jag och andra sidan kör inte med så´nt. Längre. Det är raka puckar här.
Klippkort på häktet också?
Men för fan, friedlander! Vi är inte här för att häckla våra kulturberikare. Nu tar vi upp det en nivå. Politisk korrekthet, annars så kan man bli varnad på SH.
Puckar är runda har jag fått lära mig av en besserwisser till X...
Jisses, menar du att det finns brudar som går på det?
Klippkort på häktet också?
Men för fan, friedlander! Vi är inte här för att häckla våra kulturberikare. Nu tar vi upp det en nivå. Politisk korrekthet, annars så kan man bli varnad på SH.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|