Tråden för sporthojsuttryck!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
tjärlek är väl möjligen en sporthojsstavning så eventuellt kan den få vara med på listan, men vare sig kärlek eller gruppkram är ord som myntats på sh:fakta

blir du nöjd om jag gruppkramas med dig farbrorn?:brynad

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
: corn var ju en klassiker

är den borttagen nu fortfarande då eller?:va känns lite meningslöst att skriva upp en smajlie på listan om den fortfarande finns...:D :corn

där ser man, den fanns inte. då får den väl vara med då...:D

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Den här tråden tror Jag är rätt botemedel mot min UT-gramatik. allt sug är som borta.

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
RSV1000R Factory
statestik: statistik

Kör inte över din förmåga: En uppmaning att inte krascha.

Kör me huvet: Fritt tolkbar metafor för en imaginär ännu ej formulerad idé som på något sätt relaterar till trafiksäkerhet.

Kör me insidan: En precisering av tesen [Kör me huvet] men med filtrering av irrelevanta delar exempelvis käke, hårfäste eller pannben.

Tänka åt andra: Att med hjälp av insidan reflektera runt medtrafikanters ageranden och därefter konstruera kompatibla responser med hjälp av insidan.

Last edited:

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Det borde bara vara vi gamla medlemmar som fick skriva. Ni ynglingar skulle bara få läsa och beundra vår visdom.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Kör inte över din förmåga: En uppmaning att inte krascha.

Kör me huvet: Fritt tolkbar metafor för en imaginär ännu ej formulerad idé som på något sätt relaterar till trafiksäkerhet.

Kör me insidan: En precisering av tesen [Kör me huvet] men med filtrering av irrelevanta delar exempelvis käke, hårfäste eller pannben.

Tänka åt andra: Att med hjälp av insidan reflektera runt medtrafikanters ageranden och därefter konstruera kompatibla responser med hjälp av insidan.

fraserna i sig är bra men knappast roliga, men dina översättningar var så pass bra att de får vara med iallafall:tummenupp

Det borde bara vara vi gamla medlemmar som fick skriva. Ni ynglingar skulle bara få läsa och beundra vår visdom.

jag frågar ju folk vad jag ska skriva i listan så fyll på med "visdom" eler var tyst:mad: :D

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Hade för mig att det skulle va ck för äkta sh touch men får väl ändra :D

inte ens där blev det rätt:D "kC" ska det vara för den rätta feelingen;) seså, nu se till att ändra. direkCt ;)

eller är det jag som är fel på det nu?:va kan nån veteran ta och reda ut det här en gång för alla?:confused:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka