Starstriker
Som man googlar får man svar
Silvertejp Bra till mycket, som att reparera spruckna kåpor eller tejpa upp flickvänner på lyktstolpar
Hamstertejp heter det.Silvertejp Bra till mycket, som att reparera spruckna kåpor eller tejpa upp flickvänner på lyktstolpar
Silvertejp Bra till mycket, som att reparera spruckna kåpor eller tejpa upp flickvänner på lyktstolpar
höhöhjag kom på en till! mingves! vafan nu den betyder? nån som kan?
jag kom på en till! mingves! vafan nu den betyder? nån som kan?
Sen hade han väl lite kunskapsbrist med?Mingves var en användare som var lite osäker,så han staratde pollar om allt.
Sen hade han väl lite kunskapsbrist med?
Vem minns inte wheela-tråden?Nu skall vi vara snälla
:gruppkram
Nu skall vi vara snälla
:gruppkram
Vem minns inte wheela-tråden?
Tyvärr kunde jag inte hitta den :arg
Ja, så var det det var. Hittade den tråden, hahaLika den om hans 660 som gick i 110 eller vad det var
Mingves var en användare som var lite osäker,så han staratde pollar om allt.
Hojjen: Normalt skrivs det hojen i övriga Sverige, men inte på SH.
Gafflarna: Skribenten avser gaffelbenen. Alternativt menar han både fram och bakgaffel, men det är inte troligt då ingen numera vet att svingen egentligen heter bakgaffel.
Dags för ett (av mina vanliga) utvik! : För att nåt ska kunna vara en gaffel, så skall det ha MINST två pinnar/stänger/fästöron/ben
Dvs det skall kunna gaffla (omfamna) något eller spetsa det.
Tänk er en matgaffel, den har inte EN pigg. För då blir det inte en gaffel.
Den har inte två heller, även om det finns gafflar i hemmet med två pinnar. T.ex cocktailgafflar för oliver motsv. PÅ bondgården finns det högafflar med två spjut på.
Oftast har matgafflar tre eller fler pinnar.
En framgaffel har två. De kallas BEN. Ett ben är INTE en gaffel.
Två ben bildar en gaffel (ihop med styrkronorna). En framgaffel.
Svingarmarna bak är oxå en gaffel, men det är rätt otidsenligt att säga bakgaffeln. Även om det faktiskt heter det.
Sving, eller svinggaffel är vanligare.
El problem: Ja alla särskrivningar tar priset! Har killen Elproblem eller talar han spanska? Fan vet!
Röd hårig sjuk sköterska önskar få åka med bakpå.
Tror fan att det nappar dåligt... lär dig skriva ihop så går det garanterat bättre!
Orka: Skribenten är uppfödd i den kravlösa skolan och vill ha snabba (och lätta) svar. Detta är kommentaren på ett bra svar från nån som verkligen ville hjälpa.
Samma människotyp skriver frågor om vadsomhelst med följande ord med i rubriken:
Bra eller anus. Detta indikerar att det man ev. tänker välja bara kan vara kanonbra, eller ren skit. Några mellanting är helt otänkbara.
Moppefucko: Var länge sedan man såg!
Var är han nu? *saknar*
Gräv fram Mingves!
Oh herrejefflar, den däringa Mingvestråden var underhållande.
Edit än en gång!: Jag hittade henne! Hon har min bröst any day. Nej, röst! Röst menar jag. Henne hyllar vi! :hylla Om det nånsin blir en omröstning om snyggaste tjej är hon mitt hetate tits. TIPS! TIPS, SA JAG! Äh, se bild. Ni kommer att förstå.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|