Synd om alligatorn om den får sätta livet till bara för att den käkat en idiot.Vad skall jag säga ? Darwin Award utdelad ?
View attachment 472468
![]()
Man letade efter frisbees i alligatorfylld sjö – dog
”Misstänkt” alligator ska undersökas för att få fram bevis.www.gp.se
Ja, man ska vara noga med vad man äter, det påverkar hälsan mer än man tror.Synd om alligatorn om den får sätta livet till bara för att den käkat en idiot.
Jag skulle nog ha kastat något ätbart på dom innan jag sprang åt andra hålletJag vet inte hur ni tänker kring alligatorer, men när jag besökte en leverantör i Tampa hade de en skylt på parkeringen med "Don't feed the alligators" på och att mata dem är inte min första tanke när de ligger på parkeringen mellan bilarna.
De tyckte nog jag såg svårsmält ut så jag klarade mig.Hur många handväskor fick du med dig från parkeringen, eller fick du punka?
De tyckte nog jag såg svårsmält ut så jag klarade mig.
Typ S.J. BrooksNär jag jobbade i Kanada i ett av de isbjörnstätaste områden var alltid rådet att aldrig gå ut ensam, och alltid ha med en långsammare kamrat.
När jag jobbade i Kanada i ett av de isbjörnstätaste områden var alltid rådet att aldrig gå ut ensam, och alltid ha med en långsammare kamrat.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |