Synd om alligatorn om den får sätta livet till bara för att den käkat en idiot.Vad skall jag säga ? Darwin Award utdelad ?
View attachment 472468
Man letade efter frisbees i alligatorfylld sjö – dog
”Misstänkt” alligator ska undersökas för att få fram bevis.www.gp.se
Ja, man ska vara noga med vad man äter, det påverkar hälsan mer än man tror.Synd om alligatorn om den får sätta livet till bara för att den käkat en idiot.
Jag skulle nog ha kastat något ätbart på dom innan jag sprang åt andra hålletJag vet inte hur ni tänker kring alligatorer, men när jag besökte en leverantör i Tampa hade de en skylt på parkeringen med "Don't feed the alligators" på och att mata dem är inte min första tanke när de ligger på parkeringen mellan bilarna.
De tyckte nog jag såg svårsmält ut så jag klarade mig.Hur många handväskor fick du med dig från parkeringen, eller fick du punka?
De tyckte nog jag såg svårsmält ut så jag klarade mig.
Typ S.J. BrooksNär jag jobbade i Kanada i ett av de isbjörnstätaste områden var alltid rådet att aldrig gå ut ensam, och alltid ha med en långsammare kamrat.
När jag jobbade i Kanada i ett av de isbjörnstätaste områden var alltid rådet att aldrig gå ut ensam, och alltid ha med en långsammare kamrat.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|