En Engelsk rappare och hobbytynglyftare satte väl nytt rekord för kvinnor en dag när han identifierade sig som en sån också, men efteråt kände han sig som en man igen...
När jag tänker på saken känner jag mig faktiskt ganska feminin, man kanske skulle anmäla sig till SM i motocross.
Jag har alltid sagt att enda chansen för mig att kunna placera mig i en SM tävling skulle vara i dam klassen
Jag känner mig som 10 år, tänkte ställa upp i ungdoms-SM i boxning. Borde väl vara OK?
Det finns en intervju med någon Woke-kvinna som menar på att man måste få identifiera sig själv som man vill.
Som sista fråga säger reportern "Så du har inget emot att en grupp medelålders män som identifierar sig som tioåriga flickor byter om med din dotter i badhuset då?"
Hon svarade inte utan gick bara därifrån.
Det är lätt att vara Woke, tills det kommer för nära inpå....
Jag känner mig som 10 år, tänkte ställa upp i ungdoms-SM i boxning. Borde väl vara OK?
Tror du måste vänta 4 år. För tjejer verkar 14 år vara lägsta match ålder.Jag känner mig som 10 år, tänkte ställa upp i ungdoms-SM i boxning. Borde väl vara OK?
Kan du inte då lägga upp en bild på dej skälv i bikin sittandes på crossen?När jag tänker på saken känner jag mig faktiskt ganska feminin, man kanske skulle anmäla sig till SM i motocross.
Kan du inte då lägga upp en bild på dej skälv i bikin sittandes på crossen?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|