FZR1000_2LA
Tekniknörd
Riktigt uppfattat, men det blir väl som med gammal isolering att det hamnar i "deponi".Sånna är det väl ändå inget återvinningsvärde i?
Blir lugnare på gator och torg på det viset
Riktigt uppfattat, men det blir väl som med gammal isolering att det hamnar i "deponi".Sånna är det väl ändå inget återvinningsvärde i?
Den kan absolut utgöra en begränsning men enligt Hans Rosling så är det snarare att andelen som utbildar sig ökar och att välståndet ökar som sätter stopp. Fattiga länder utan sociala skyddsnät skaffar många barn för att några skall överleva och kan försörja en när man blir gammal och inte längre kan överleva.Själv tror jag brist på vatten och mat kommer begränsa oss till slut.
För politiskt har motståndarna ( de som är för ohämmad befolkningsökning ) räknat i ländernas befolkning en rejäl majoritet.
Countries Where Abortion Is Illegal 2024
worldpopulationreview.com
Dom kanske inte kör hem grävskopan på laddning på nätterna, och inte vill ha dieselaggregatet ståendes igång efter arbetstid?Cat 310 Z-line | Pon Equipment
Cat 310 Z-Line Battery Electric Hydraulic Excavator for Maximum Discharge Performance. Pon Equipment introduces our new battery-electric excavators under the Z-line series. Cat 310 Z-line is anwww.pon-cat.com
"Går hele dagen" kanske var en liiiiten överdrift?
Det är klart, i norska städer finns det ju ingen el...Dom kanske inte kör hem grävskopan på laddning på nätterna, och inte vill ha dieselaggregatet ståendes igång efter arbetstid?
Dom har ju ställt dit dieselverket av en anledning. Men du har väl vehicle to grid i din Tesla, du kan väl dra dit på kvällarna och ladda upp grävskopan åt dom?Det är klart, i norska städer finns det ju ingen el...
Ibland är verkligheten ett skämt. Så här ser det ut i Filippinerna efter att dom breddat vägarna, så kan det stå kvar en stolpe eller nåt annat hinder mitt på vägen.
Ibland kan det helt utan förvarning stå ett varningsräcke på vägen och 5 cm efter räcket är vägen avgrävd.
Detta i ett land där folk kan köra omkring i trafiken mitt i beckmörker utan lyse och/eller även kraftigt berusade.
Du vill ha mer skämt om biljard alltså?Inte mycket stötande skämt här i "tråden för stötande skämt".
- Eller höftstötande.Du vill ha mer skämt om biljard alltså?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|