Det var tamigfan ett stötande skämtbyggt ut vindkraften sedan 70talet för att det var framtiden...

Det var tamigfan ett stötande skämtbyggt ut vindkraften sedan 70talet för att det var framtiden...
Ede en ung kronprinsessa? ?
View attachment 475069
Om jag fattat rätt VM i magplask.
![]()
Annette Weum (26): - Jeg ikke har lyst til å belaste helsevernet unødig
Annette Weum (26) stuper mot vannflaten med magen først. Hun jakter på tittelen som verdensmester i dødsing.www.aftenposten.no
Finns lite historier om den damen och hantverkare på gården... Ganska lätt på foten tydligen.
Det verkar finnas hårda killar också. (Jag själv mjukis, avstår lätt)Det är fan ett bevis på att tjejer är hårdare än killar.
- Fast..allihop bryter ytspänningen med antingen händer eller fötter eller rumpa, alternativt kurar ihop sig vid nedslaget. Det är värre att hoppa bredbent. (kan jag intygaDet verkar finnas hårda killar också. (Jag själv mjukis, avstår lätt)
Death diving - Wikipedia
en.wikipedia.org
Av två anledningar... det ena om man är ovig som jag så testar man artrosen ordentligt i höftkulan när benet viker ut åt sidan, sedan en meter senare drabbas man av pungplask, och det är som du skriver en värre upplevelse.- Fast..allihop bryter ytspänningen med antingen händer eller fötter eller rumpa, alternativt kurar ihop sig vid nedslaget. Det är värre att hoppa bredbent. (kan jag intyga)
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |