- That is funny because so obvious.
Och så har vi MPs braintrust också
Om dom minskar solinstrålningen med 20% borde ju den globala uppvärmningen inte vara ett problem Jag är imponerad över reporterns förmåga att hålla masken
Herre jävlar??? hur är dom andra politikerna i den kommun som inte sparkar ut ett sådant miffo. Har dom 3 armar och ligger med familjen allihopa.Och så har vi MPs braintrust också
Om dom minskar solinstrålningen med 20% borde ju den globala uppvärmningen inte vara ett problem Jag är imponerad över reporterns förmåga att hålla masken
Detta var 2014 och hon blev utsparkad direkt.Herre jävlar??? hur är dom andra politikerna i den kommun som inte sparkar ut ett sådant miffo. Har dom 3 armar och ligger med familjen allihopa.
Djeeesus????
Trots det är det skrämmande att hon kom så pass långt.Detta var 2014 och hon blev utsparkad direkt.
Fy fan jag ligger dubbelvikt i soffan. Undrar vilka roliga svampar hon hade käkat???Och så har vi MPs braintrust också
Jag är rätt säker på att merparten av medlemmarna på dett forumet hade kunnat bli invalda i kommunstyrelsen. Brist på folk och skyddad verkstad.Trots det är det skrämmande att hon kom så pass långt.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|