- Eller som farsan som dukade upp med en tallrik ärtsoppa och två ostknäckemackor framför Sportextra nere i gillestugan.Är uppväxt med Golden retriever i hemmet så kan verkligen relatera till den bilden
Nyligen anländ till Lund på slutet av 1960-talet rapporterade Sydsvenskan(?) att en dansk krögerska hade avslöjats med att hennes schäfer skötte resturangens disk !
Det bästa är väl att han blev av med rättigheterna till boken, så det är hans mordoffers familj som ger ut den och tjänar pengarna.View attachment 511497
När jag inte begått ett mord, men skriver en bok om exakt hur jag skulle ha begått det mordet om jag hade begått det...![]()
Ja den rättegången var ju en travesti.Ja civilrättsligt blev han väl funnen "skydlig" och måste därför betala ersättningar etc. För där går man på det mest troliga. Och sen när boken kom inkluderades det i ersättningen.
Medan straffrättsligt blev han friad för att åklagaren klantade sig på flera sätt, bland annat genom att ge försvaret möjlighet att se till att handsken inte fick plats på handen "If it doesn't fit, you must acquit"
Move to Alabama, you'll be fine.
![]() |
Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!
Upplev drömlika Gotland Rin... |
![]() |
Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!
Upplev magiska Gotland Ring... |
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj