- Eller som farsan som dukade upp med en tallrik ärtsoppa och två ostknäckemackor framför Sportextra nere i gillestugan.Är uppväxt med Golden retriever i hemmet så kan verkligen relatera till den bilden
Nyligen anländ till Lund på slutet av 1960-talet rapporterade Sydsvenskan(?) att en dansk krögerska hade avslöjats med att hennes schäfer skötte resturangens disk !
Det bästa är väl att han blev av med rättigheterna till boken, så det är hans mordoffers familj som ger ut den och tjänar pengarna.View attachment 511497
När jag inte begått ett mord, men skriver en bok om exakt hur jag skulle ha begått det mordet om jag hade begått det...![]()
Ja den rättegången var ju en travesti.Ja civilrättsligt blev han väl funnen "skydlig" och måste därför betala ersättningar etc. För där går man på det mest troliga. Och sen när boken kom inkluderades det i ersättningen.
Medan straffrättsligt blev han friad för att åklagaren klantade sig på flera sätt, bland annat genom att ge försvaret möjlighet att se till att handsken inte fick plats på handen "If it doesn't fit, you must acquit"
Move to Alabama, you'll be fine.
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli