TomK
hela världen är min rejsingbana
Och med en ilsken finne bakom styret.. fast på ön finns väl ingen som kör hoj just nu? Vad bara några få år de hade en (jag träffade på honom vid kartingbanan runt 2004-2005 ca).Attans!
Och med en ilsken finne bakom styret.. fast på ön finns väl ingen som kör hoj just nu? Vad bara några få år de hade en (jag träffade på honom vid kartingbanan runt 2004-2005 ca).Attans!
Jodå, men de kör kåtte.Och med en ilsken finne bakom styret.. fast på ön finns väl ingen som kör hoj just nu? Vad bara några få år de hade en (jag träffade på honom vid kartingbanan runt 2004-2005 ca).
Vad fan... Är det målade eller civila hojar?Jodå, men de kör kåtte.
Borde till och med vara minst två på det nu.
(dem djävlarna)
Äh, det är ju inte ens en "R". Drar jag med vilken turbo-busa som helst.Attans!
Målågade. Som det heter lokalt.Vad fan... Är det målade eller civila hojar?
Fortkörning och skattebrott, det ska man inte ägna sig åt i Finland ... mycket billigare att ägna sig åt misshandel utanför den lokala kiosken ...Attans!
Ja, knivslagsmål skadar ju ingen....Fortkörning och skattebrott, det ska man inte ägna sig åt i Finland ... mycket billigare att ägna sig åt misshandel utanför den lokala kiosken ...
Det är väl samma här snart, fortkörning eller kränkning är värre än mord och misshandel. Eller ja, du blir dömd för att du kränkte den döde, inte för att du dödade personen.Fortkörning och skattebrott, det ska man inte ägna sig åt i Finland ... mycket billigare att ägna sig åt misshandel utanför den lokala kiosken ...
Värre att pissa på liket än att slå ihjäl denne från början?Det är väl samma här snart, fortkörning eller kränkning är värre än mord och misshandel. Eller ja, du blir dömd för att du kränkte den döde, inte för att du dödade personen.
På samma tema:
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |