Ingen aning tror att den som gjort memen inte är så duktig på det??"A flying biker who..." borde det väl va?
Näe, mer att dom blir kränkta av att dö.Värre att pissa på liket än att slå ihjäl denne från början?
Har ju redan hänt i USA.
Bra svengelska
Undrar varför inte det förhållandet höll?View attachment 484033
Kvinna stoppade in fiskkött i brevinkast och uppmanade expojkvän till självmord – döms till fängelse
En kvinna som fått reda på att hennes pojkvän fått en så kallad ”happy ending-massage” utsatte honom för upprepade ofredanden, hot och kränkningar efterwww.dn.se
De brukar vara bättre i sängen dock. Gäller att begränsa förhållandet till den delen, hur det nu ska gå till.Kaninkokerska / Fiskrensare....
Some biches be crazy, dont stick your dick in crazy...
De brukar vara bättre i sängen dock. Gäller att begränsa förhållandet till den delen, hur det nu ska gå till.
Undrar just varför google tycker att sporthoj skall göra reklam för öst-europeiska importfruar efter att man klickat på den länken...?Jo, men det är inte värt det, och det är dom som sätter gränserna, oavsett vad man själv vill.
Dom lämnar en pryl vid varje besök och flyttar in på så sätt
För hon var så urbota korkad.Undrar varför inte det förhållandet höll?
För min del är det framför allt bygelbehå som ska anskaffas enligt annonserna jag såg igår.Undrar just varför google tycker att sporthoj skall göra reklam för öst-europeiska importfruar efter att man klickat på den länken...?
(före tyckte den bara att jag borde köpa nya däck... vilket iofs är sant, men det kommer inte att hända för det....)
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|