Så är det nog.Minns inte namnen.
Det var något jag hörde i förbifarten lite snabbt bara. Men oroa dig inte. De hör nog av sig när de är tillbaka.
Så är det nog.Minns inte namnen.
Det var något jag hörde i förbifarten lite snabbt bara. Men oroa dig inte. De hör nog av sig när de är tillbaka.
En viss tröst tycker jag det är att den franske dykaren har sagt ungefär: "Händer något djupt ner går det så fort att du är död innan du vet om det."Blir så jävla förbannad på alla som gör sig lustiga över de stackars satarna som sitter fast i den där försvunna Titanic-ubåten... Vafan, hur kan folk sjunka så lågt??
En viss tröst tycker jag är är att den franske dykaren har sagt ungefär: "Händer något djupt ner går det så fort att du är död innan du vet om det."
Jobbigare tycker jag är om dom lyckats "dumpa barlasten", är upp vid ytan och flyter. Läste att dom kan inte öppna luckan och ta sig ut. FÖR DÅ STRÖMMAR DET IN VATTEN OCH DEN SJUNKER.
Vilket gör att jag misstänker att luckan skruvas fast och öppnas utifrån. Så hittar man inte ubåten vid ytan så är det frågan vad som gör dom medvetslösa, CO2 i luften (märks enligt en kollega inte alls, du domnar bara bort #) eller brist på syre.
Glad jag inte är med. Precis som jag är glad jag inte är vid Ukrainska fronten.
# Att han kollapsade i växt huset obeserverades av hans chef som jobbade en bit bort med tomaterna. Chefen släpade ut honom i friska luften utanför växthuset där han kvicknade till.
Eller tvärtom, så kan det gå när man litar på en positiv gubbjävel istället för att lyssna på de yngre piloternas klagomål på styrsystemet. Jag tänker påGo woke go wet.
Så kan det gå när man sparkar ut konservativa nejsägande negativa gubbjävlar för att istället anställa unga inspirerande tiktokare.
Vilket gör att jag misstänker att luckan skruvas fast och öppnas utifrån.
Den är hittad i bitar 500 meter från Titanic alla anses avlidnaJo, jag läste att den satt med 18 skruvar från utsidan, så även om den ligger och guppar på ytan så är dom körda om dom inte hittas.
Synd att det är så dålig kvalitet bara.
Nu är jag ingen expert, men jag fick andas gas (tweakad luft) med högre mängd CO2 under min utbildning i undervattensteknik och det märks absolut. Faktum är att det är rätt hemskt. Man kan bli förvirrad, desorienterad, paranoid och en massa andra trista saker utöver att man blir "andfådd" utan att kunna lugna ner sin andning.CO2 i luften (märks enligt en kollega inte alls, du domnar bara bort #) eller brist på syre.
# Att han kollapsade i växt huset obeserverades av hans chef som jobbade en bit bort med tomaterna. Chefen släpade ut honom i friska luften utanför växthuset där han kvicknade till.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|