Kunde man inte tom bygga lägenheter i "stammen"?Kan bara instämma, strömmen behövs i städerna, det blåser överallt.
Den naturliga placeringen av vindkraftverken är i städerna för dagens vindkraftverk är så höga så de går över den gamla bebyggelsen. Och kunde man utan problem ha något så föraktat som ett kärnkraftverk i stan (Ågestaverket) så kan det ju inte vara några problem med miljövänlig vindkraft. Över städerna.
Eller hur ?
Du har rätt. Alltid går det lura några att 3 rummare etagelägenhet i 4 etage (köket i ett etage ) är trevligt. Själv tycker jag det är rätt praktiskt att bo i en lägenhet i ett plan som Räddningstjänsten kan nå med sina stegar.Kunde man inte tom bygga lägenheter i "stammen"?
Typ en skyskrapa med propeller?
Vingarna är ju relativt rymliga, man kan ju bygga in typ gondoler som på ett ferrishjul* så kan folk roa sig samtidigt som det blåser. Nackdelen är väl att det blir långa stinter.Kunde man inte tom bygga lägenheter i "stammen"?
Äh propellrarna dubblar ju som anti-terror åtgärd, slår homeruns med eventuella Jihad-747or.Du har rätt. Alltid går det lura några att 3 rummare etagelägenhet i 4 etage (köket i ett etage ) är trevligt. Själv tycker jag det är rätt praktiskt att bo i en lägenhet i ett plan som Räddningstjänsten kan nå med sina stegar.
Annars kan det ju bli som med World Trade Center vid brand i huset.
Men propellrarna hjälper inte när batteriet börjar brinna eller någon glömt nått på sprisen som brinner.Äh propellrarna dubblar ju som anti-terror åtgärd, slår homeruns med eventuella Jihad-747or.
Då blir det rotiseriesöderslödder.Men propellrarna hjälper inte när batteriet börjar brinna eller någon glömt nått på sprisen som brinner.
Kanske de två vanligaste brandorsakena idag. Förr var det sängrökning och glömt spisen men tydligen har batteribränder jobbat upp sig. Och fler ska dom väl bli.
Twin tower i Malaysia har ju vindbturbiner i gångbron om jag inte minns fel.Kunde man inte tom bygga lägenheter i "stammen"?
I rasande fart bevisas att män är bättre än kvinnor, tom på att vara kvinna.Skönhetsdrottningen Rikkie Valerie Kolle, 22, utsågs på söndagen till Miss Nederländerna.
Nu blir hon andra transkvinna någonsin att tävla i Miss Universum.
”Jag gjorde det!”, skriver modellen på Instagram.
I rasande fart bevisas att män är bättre än kvinnor, tom på att vara kvinna.
Kollade också runt på bilder, några har hon något vagt Cindy Crawford på, andra en 40-årig kedjerökande gnälltant, och några en skugga av döden själv.Jag kollade precis bilder på den och jag tror snarare den vann för att juryn har blivit allt för woke.
Nog för att jag vaknat med fulare kvinnor än så men inte är det någon skönhetsdrottning.
I så fall verkar det som han (hen) haft någon hake på juryn, utpressning eller mutor.Jag kollade precis bilder på den och jag tror snarare den vann för att juryn har blivit allt för woke.
Nog för att jag vaknat med fulare kvinnor än så men inte är det någon skönhetsdrottning.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|