Tråden för stötande skämt

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Ja du har ju varit rätt mycket i dom där "sucki sucki love you long time länderna" :lol

Jag har ju varit gift större delen av tiden jag varit där och dessutom har jag aldrig varit i någon av de turistorterna där den sorten vanligen befinner sig.
Ska dom konvertera måste dom ju få in en hel del pengar och då vill det nog till att dom jobbar på i Bangcock, Phuket, etc

Men det har hänt mycket de senaste åren även ute på vischan där jag föredrar att befinna mig, numera ser man allt oftare sådana som har bröst så jag antar att det blivit billigare med hormonpiller. Oftast är det uppenbart men inte alltid och jag tror att vi västerlänningar har svårare än lokalbefolkningen att avgöra i extremfallen. Jag är åtminstone osäker emellanåt. Nu senast en tjej jag träffade på en båt och addade på facebook, och när jag såg hennes bilder på facebook och ser henne med en tvådelad bikini började jag direkt undra för vanliga tjejer här är vanligen ganska blyga med att visa hud. De badar ofta med t-shirt.

Vi har ju förresten haft en här i kommunen många år som var tillsammans med en kille och hon ser egentligen väldigt bra ut men lite för lång, kanske 170cm och inte så väldigt kvinnliga former. Dessutom är hon nog över 40 och har fortfarande inga barn så vi är många i bekantskapskretsen som funderat över vad hon egentligen är. Dessutom har hon kompisar som är helt solklara trans.
Hon har dock separerat med den killen och flyttat till Göteborg tror jag och verkar leva ett lite misstänkt liv där. Mycket partyn och resor som hon knappast har råd till med den sortens låglönejobb hon kan tänkas få.

Hon har ju alltid gillat att vara ute och festa och knappast trogen heller så vem vet, du kanske har träffat henne. :7peta

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
*text*. har bröst så jag antar att det blivit billigare med hormonpiller. Oftast är det uppenbart men inte alltid och jag tror att vi västerlänningar har svårare än lokalbefolkningen att avgöra i extremfallen. Jag är åtminstone osäker emellanåt. Nu senast en tjej jag träffade på en båt och addade på *ååå-text*

Det är inte så att det ofta beror på volymprocenten ethylalkohol i omloppsbanan, i många fall?
:va

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Det är inte så att det ofta beror på volymprocenten ethylalkohol i omloppsbanan, i många fall?
:va

Min erfarenhet säger att västerlänningar är betydligt måttfullare än lokalbefolkningen på den punkten. Och jag tror inte du menade att man skulle bli mer klarsynt den vägen. Infödingarna tenderar att dricka tills pengarna är slut.

På semesterorterna kanske det ser annorlunda ut men inte där jag rör mig och de västerlänningar jag träffat. För min egen del är jag ofta ensam på mina cykelturer och även om jag gärna lämnar hotellet på kvällen för att återställa vätskebalansen med en öl så blir det ju även en säkerhetsfråga att hålla sig vid sina sinnes fulla bruk.
Och det är aldrig då jag träffar några nya tjejer, det är mest männen som är ute på kvällen. Tjejer träffar man lättast när man är ute och rör sig dagtid. På bussen, båten, restaurangen, affären...

Nej, det handlar nog mer om att de bättre känner igen en man och en kvinna från sitt eget land. Precis som dom ju oftast även är bättre på att avgöra från vilket land en annan asiat är.

Sannolikt skulle vi på samma sätt bättre avgöra könet på en svensk hen men henar är ju inte så vanliga här.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Min erfarenhet säger att västerlänningar är betydligt måttfullare än lokalbefolkningen på den punkten. Och jag tror inte du menade att man skulle bli mer klarsynt den vägen. Infödingarna tenderar att dricka tills pengarna är slut.

På semesterorterna kanske det ser annorlunda ut men inte där jag rör mig och de västerlänningar jag träffat. För min egen del är jag ofta ensam på mina cykelturer och även om jag gärna lämnar hotellet på kvällen för att återställa vätskebalansen med en öl så blir det ju även en säkerhetsfråga att hålla sig vid sina sinnes fulla bruk.
Och det är aldrig då jag träffar några nya tjejer, det är mest männen som är ute på kvällen. Tjejer träffar man lättast när man är ute och rör sig dagtid. På bussen, båten, restaurangen, affären...

Nej, det handlar nog mer om att de bättre känner igen en man och en kvinna från sitt eget land. Precis som dom ju oftast även är bättre på att avgöra från vilket land en annan asiat är.

Sannolikt skulle vi på samma sätt bättre avgöra könet på en svensk hen men henar är ju inte så vanliga här.
I tokholm är de tillräckligt vanliga för att jag skulle jobba med 3 stycken samtidigt. Och ingen av dem var svår att se att det var något lurt.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
I tokholm är de tillräckligt vanliga för att jag skulle jobba med 3 stycken samtidigt. Och ingen av dem var svår att se att det var något lurt.

De flesta är ju helt uppenbara, det är ett fåtal där det kan vara svårare att avgöra. Du ska nog statistiskt sett ha 20 stycken på din arbetsplats för att ha en som är svår att placera och då visar det sig ändå troligen på rösten så snart de börjar prata.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
De flesta är ju helt uppenbara, det är ett fåtal där det kan vara svårare att avgöra. Du ska nog statistiskt sett ha 20 stycken på din arbetsplats för att ha en som är svår att placera och då visar det sig ändå troligen på rösten så snart de börjar prata.
Händer, höfter och adamsäpplen brukar skvallra på de som är mindre uppenbara.
En av de jag jobbade med undrade jag om personen ramlat ner i ett fat med suspekta kemikalier på grund av hur hen såg ut.
En av dem såg ut som en avdankad finsk hårdrockarsnubbe med högt hårfäste och långt hår.
Den tredje var en hen åt andra hållet, och jag trodde att det bara var en grabbig tjej först, men sedan fick jag veta att det var en transkille.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC