Ja du har ju varit rätt mycket i dom där "sucki sucki love you long time länderna"Man kan inte längre vara helt säker ens där.
Ja du har ju varit rätt mycket i dom där "sucki sucki love you long time länderna"
*text*. har bröst så jag antar att det blivit billigare med hormonpiller. Oftast är det uppenbart men inte alltid och jag tror att vi västerlänningar har svårare än lokalbefolkningen att avgöra i extremfallen. Jag är åtminstone osäker emellanåt. Nu senast en tjej jag träffade på en båt och addade på *ååå-text*
Det är inte så att det ofta beror på volymprocenten ethylalkohol i omloppsbanan, i många fall?
Jag slutade träffa henne, jag fick så ont i rövenHon har ju alltid gillat att vara ute och festa och knappast trogen heller så vem vet, du kanske har träffat henne.
I tokholm är de tillräckligt vanliga för att jag skulle jobba med 3 stycken samtidigt. Och ingen av dem var svår att se att det var något lurt.Min erfarenhet säger att västerlänningar är betydligt måttfullare än lokalbefolkningen på den punkten. Och jag tror inte du menade att man skulle bli mer klarsynt den vägen. Infödingarna tenderar att dricka tills pengarna är slut.
På semesterorterna kanske det ser annorlunda ut men inte där jag rör mig och de västerlänningar jag träffat. För min egen del är jag ofta ensam på mina cykelturer och även om jag gärna lämnar hotellet på kvällen för att återställa vätskebalansen med en öl så blir det ju även en säkerhetsfråga att hålla sig vid sina sinnes fulla bruk.
Och det är aldrig då jag träffar några nya tjejer, det är mest männen som är ute på kvällen. Tjejer träffar man lättast när man är ute och rör sig dagtid. På bussen, båten, restaurangen, affären...
Nej, det handlar nog mer om att de bättre känner igen en man och en kvinna från sitt eget land. Precis som dom ju oftast även är bättre på att avgöra från vilket land en annan asiat är.
Sannolikt skulle vi på samma sätt bättre avgöra könet på en svensk hen men henar är ju inte så vanliga här.
I tokholm är de tillräckligt vanliga för att jag skulle jobba med 3 stycken samtidigt. Och ingen av dem var svår att se att det var något lurt.
Händer, höfter och adamsäpplen brukar skvallra på de som är mindre uppenbara.De flesta är ju helt uppenbara, det är ett fåtal där det kan vara svårare att avgöra. Du ska nog statistiskt sett ha 20 stycken på din arbetsplats för att ha en som är svår att placera och då visar det sig ändå troligen på rösten så snart de börjar prata.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|