Tråden för stötande skämt

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Jag lägger det här ....

Chef på Trafikverket raderade sms vid E22-kaos​

Trafikverkets presschef Bengt Olsson har raderat sina sms från de dagar som trafikkaoset på E22:an pågick i januari. Samtidigt pågår en oberoende utredning kring hur myndigheten agerade i samband med trafikstoppet, rapporterar Ekot.

Flera hundra fordon blev stående i över ett dygn på E22 mellan Hörby och Kristianstad, i samband med att ett snöoväder slog till. Att fordonen blev stillastående så länge har lett till kritik mot hur flera myndigheter hanterade situationen, däribland Trafikverket.

Bland de sms som raderats finns kommunikation mellan Bengt Olsson och myndighetens dåvarande tillförordnade generaldirektör Malin Holen.
från
View attachment 495936

Han skyller på att telefonen blev full pga SMS:en. Vill jag påstå är kvalificerat skitsnack. Har han en Nokia 2110? Mobilen jag har idag har jag överfört alla SMS från 3 tidigare telefoner vilka jag haft i 2 år styck och denna snart 2 år.

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Det där påminner mig om tiden då vi åkte raggarbil och i stort sett bodde på Mantorp, racing, brudar och bärs gällde.
De hetaste däcken var ju Pos-a-traction det skulle man ha bak på Malibun annars var man en lipsill.
Min fattiga polare åkte Nova med sexa och då målade vi hans däck med Pos-a-Hulda när han inte såg.

Det var kul.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Han skyller på att telefonen blev full pga SMS:en. Vill jag påstå är kvalificerat skitsnack. Har han en Nokia 2110? Mobilen jag har idag har jag överfört alla SMS från 3 tidigare telefoner vilka jag haft i 2 år styck och denna snart 2 år.
Det finns en mycket liten chans att hen inte har samma mobil som du, därav problemet
1709888570996.png
Från
inlägg #4294

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ett sms tar maximalt upp kanske 2kb med allt kringbös (kommer inte ihåg exakt, är ändå typ 15-20 år sen jag jobbade med skiten nu) och att en modern (eller 10 år gammal) telefon skulle bli "full" av SMS är lite löjeväckande med de minnesmängder i telefonerna idag.
Även om han tagit emot hundratusentals sms av maximal storlek så hamnar storleken på hundratals megabytes av minne, i en telefon som antagligen har gigabytes av minne. Det är inte ens tillräckligt för att nå en procent av tillgängligt mine. En tjock app tar upp mer minne än det.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Jag lägger det här för jag tycker det är stötande att tillfråga Carl 500 % Bildt, gymnasisten som blev statsminister om nånting idag. Möjligheter, är det att deltaga i USA's krig mot Kina ?
1709892333694.png

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Nu vet jag varför jag mår så bra, obetalt hushållsarbete ! Från dn.se idag
1709892809687.png
Motsatsen är när man slarvar med hushållsarbetet, då mår man dåligt ! Från
1709892709850.png

Nyheter