Man kan ju alltid få en arg fotboja, till priset av en sats spunk.
Polsk tall är kurwa.Gäller Byggmax oxå!
View attachment 496463
Den polska kurvan är juh en f1tta enl mina begränsade kunskaper i polska.Polsk tall är kurwa.
Kurwa betyder typ krokig/böjd. Men även hora, och en massa annat som inte är helt rätt. Och så är det ett utfyllnadsord.Den polska kurvan är juh en f1tta enl mina begränsade kunskaper i polska.
Nja, eller mer den som den kroppsdelen sitter på som använder den för att tjäna pengar.Den polska kurvan är juh en f1tta enl mina begränsade kunskaper i polska.
Oj, vad jag haft den diskussionen många gånger med min dotter. Alla vuxna i hennes omgivning säger just så, utom hennes pappa som säger att slå tillbaka så hårt och mycket att dom aldrig mer vill röra dig.
En gång kom pappan till hennes kompisar förbi och skulle förklara åt mig att så får du inte säga. Kompisens lillebror med bokstavskombination som jämnt slogs skulle tydligen få fortsätta med det.
Jag frågade hur han själv skulle göra ifall hans arbetskollega skulle slå honom. Jag tror mig veta hur han skulle agera då. Sen sa jag att han får säga till sin son att sluta slåss ifall sonen inte vill bli slagen själv.
Min dotter är dock sådan att hon fortfarande hellre skvallrar åt en vuxen än att göra som pappa föreslår men den här lillebrorsan slår fortfarande sin syster men inte längre min dotter.
Och pappan kommer jag fortfarande bra överens med. Han har nog egentligen innerst inne samma inställning som mig även om han är runt 20 år yngre.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|