Nu gick du för långt!
Kanske inte vill sitta på sadeln av någon anledning?Nu gick du för långt!
Det är faktiskt inte kul att skämta om så lågt justerade sadlar. Det är ett problem lika allvarligt som lågt pumpade däck och många av oss mår dåligt av att se detta i vardagstrafiken!
Vad händer när en katt ser det baklyset?
Eller Håkan Hellström.
Men om de nu är så angelägna om att exponera sig, varför blir de bittra när de får utdelning?
Vissa gillar att vara arga. Det är en hobby.Men om de nu är så angelägna om att exponera sig, varför blir de bittra när de får utdelning?
Därför att fel personer tittar.Men om de nu är så angelägna om att exponera sig, varför blir de bittra när de får utdelning?
Den tanken slog mig igår när ögonen råkade fastna på en kvinna 20-talet år yngre än jag. Min naturliga tanke var "satan, så snygg hon är" och sen kom jag på att hon antagligen tänkte "Fan, vad den där äckliga gubben stirrar".Därför att fel personer tittar.
Den tanken slog mig igår när ögonen råkade fastna på en kvinna 20-talet år yngre än jag. Min naturliga tanke var "satan, så snygg hon är" och sen kom jag på att hon antagligen tänkte "Fan, vad den där äckliga gubben stirrar".
Det är lätt åtgärdat. Identifiera dig tillfälligt som jämnårig och snygg så kan du i lugn och ro fortsätta titta.Den tanken slog mig igår när ögonen råkade fastna på en kvinna 20-talet år yngre än jag. Min naturliga tanke var "satan, så snygg hon är" och sen kom jag på att hon antagligen tänkte "Fan, vad den där äckliga gubben stirrar".
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|