Ibland så behövs det inga cyberterrorister för att lamslå verksamheten, kanske bara en kodapa med feta fingrar!Jodu, jag jobbar i ett företag med närmare 50000 anställda, typ 90% har det strulet
Crowdstrike
View attachment 501239
Är inte det lite fel, jag menar egentligen är det bara kvinnor som villhöver ett separat?
Tydligen väldigt många drabbade. Tex biljettsystem mm. Själv kör jag Linux på nästan allt och bryr mig föga.Nu blir det strul..
Biltema i Norrtälje hade inga fungerande kassor idag.Tydligen väldigt många drabbade. Tex biljettsystem mm. Själv kör jag Linux på nästan allt och bryr mig föga.
Och det allra bästa är att vi är så få (med linux) så det lönar sig inte försöka hitta på skit.Tydligen väldigt många drabbade. Tex biljettsystem mm. Själv kör jag Linux på nästan allt och bryr mig föga.
Flygplatser stängda såg jagTydligen väldigt många drabbade. Tex biljettsystem mm. Själv kör jag Linux på nästan allt och bryr mig föga.
Mjaeh, mjukvaran som dödade windows den här gången finns till Linux med, och har kernel space drivers i linux med.Och det allra bästa är att vi är så få (med linux) så det lönar sig inte försöka hitta på skit.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|