Ibland så behövs det inga cyberterrorister för att lamslå verksamheten, kanske bara en kodapa med feta fingrar!Jodu, jag jobbar i ett företag med närmare 50000 anställda, typ 90% har det strulet
Crowdstrike
View attachment 501239
Är inte det lite fel, jag menar egentligen är det bara kvinnor som villhöver ett separat?
Tydligen väldigt många drabbade. Tex biljettsystem mm. Själv kör jag Linux på nästan allt och bryr mig föga.Nu blir det strul..
Biltema i Norrtälje hade inga fungerande kassor idag.Tydligen väldigt många drabbade. Tex biljettsystem mm. Själv kör jag Linux på nästan allt och bryr mig föga.
Och det allra bästa är att vi är så få (med linux) så det lönar sig inte försöka hitta på skit.Tydligen väldigt många drabbade. Tex biljettsystem mm. Själv kör jag Linux på nästan allt och bryr mig föga.
Flygplatser stängda såg jagTydligen väldigt många drabbade. Tex biljettsystem mm. Själv kör jag Linux på nästan allt och bryr mig föga.
Mjaeh, mjukvaran som dödade windows den här gången finns till Linux med, och har kernel space drivers i linux med.Och det allra bästa är att vi är så få (med linux) så det lönar sig inte försöka hitta på skit.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |