Medhåll.Ey - det ska vara stötande skämt här. Back to topic please!
Samtidigt tror jag att huden är tjockare och lättkänktheten är lägre på detta internetforum än vad det är på allt för många ställen i det svenska samhället.Medhåll.
Blir man stött av mildare fräckisar är det hög tid att riva bort bubbelplasten, ta av skygglapparna och sluta vara så känslig. Världen kommer i början att kännas som en stor triggervarning men gradvis blir skinnet tjockare, kränktradarn okänsligare(framförallt sympatikränkt) och acceptansen bättre. Men för den skull ska man inte bete sig som ett totalt okänsligt arsle.
Jupp. Till slut törs man ju fan inte säga nånting. Tänk om man skulle kränka nån plattjordare när man säger att jorden är rund.Samtidigt tror jag att huden är tjockare och lättkänktheten är lägre på detta internetforum än vad det är på allt för många ställen i det svenska samhället.
Folk blir ju kränkta av vardagliga saker, inte på grund av saken utan för att andra människor eventuellt skulle kunna ta illa vid sig...
Det är hur läpparna känns runt ollonet som räknas.Samma resultat men mycket billigare och mindre plågsamt än sprutor i läpparna
View attachment 465386
Visst kan man.Jupp. Till slut törs man ju fan inte säga nånting. Tänk om man skulle kränka nån plattjordare när man säger att jorden är rund.
Edit:
Man kan nog skämta om vad som helst. Men inte när, hur och med vem som helst. Fingertoppskänsla är en konst som tar lång tid att lära sig.
Förvisso, men om det känns som ett par mördarsniglar som dött släpas omkring under förhuden så är det inget för mig.Det är hur läpparna känns runt ollonet som räknas.
Så länge det är skönt så är det rätt Annars får det varaFörvisso, men om det känns som ett par mördarsniglar som dött släpas omkring under förhuden så är det inget för mig.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|