När någon (en man) använder frasen "killgissa" på ett möte på jobbet och en annan (man) uttrycker att det är kränkande... WTF...Samtidigt tror jag att huden är tjockare och lättkänktheten är lägre på detta internetforum än vad det är på allt för många ställen i det svenska samhället.
Folk blir ju kränkta av vardagliga saker, inte på grund av saken utan för att andra människor eventuellt skulle kunna ta illa vid sig...
När någon (en man) använder frasen "killgissa" på ett möte på jobbet och en annan (man) uttrycker att det är kränkande... WTF...
Efter det började jag använda uttrycket mer frekvent bara för att. Jävla snöflingor!
Skickat från min ASUS_Z017D via Tapatalk
Jag har tagit det till mitt eget och använder det när så passar. Woke-folk och hycklare kan stoppa upp sin upprördhet där solen aldrig lyser...Vet inte vilket ord jag ska använda för att beskriva mina känslor beträffande det ordet men med tanke på att ordet myntats och etablerats av feministerna som samtidigt anser sig stå för jämställdhet och blir kränkta av allt möjligt så känner jag ganska stor avsky mot de personer som tjejtycker att det är ett lämpligt ord att svänga sig med.
tjejtycka, så bra! Jag brukar säga "tjejkänna" , då man gör beslut och val enbart på känslor utan att det har den minsta förankringen i fakta eller verklighet.Vet inte vilket ord jag ska använda för att beskriva mina känslor beträffande det ordet men med tanke på att ordet myntats och etablerats av feministerna som samtidigt anser sig stå för jämställdhet och blir kränkta av allt möjligt så känner jag ganska stor avsky mot de personer som tjejtycker att det är ett lämpligt ord att svänga sig med.
Hänger inte med i svängarna. Trodde det var just woke-folk som använde ordet killgissa?Jag har tagit det till mitt eget och använder det när så passar. Woke-folk och hycklare kan stoppa upp sin upprördhet där solen aldrig lyser...
Apropå olämpligt. Den här är fin: Halloween
- Ouh...klart stötande. (även den ovan)- Vad gör man efter att ha våldtagit en stum flicka?
- Bryter hennes fingrar så att hon inte kan skvallra
Incest är ju helt ok så länge man håller det inom familjen!Martin Melin ringer till sin chef:
- Ja hej, jag kommer inte in idag, jag är sjuk.
Chefen: - Aj då, hur pass sjuk är du?
Martin: - Jag är hemma och knullar min dotter, hur sjukt är inte det?
Mission accomplished!- Ouh...klart stötande. (även den ovan)
TypIncest är ju helt ok så länge man håller det inom familjen!
Å så har de juh blått blod oxå, ins the family. Även egypternas faraoner gifte sig ju med sina syskon.....Typ
The tragic truth about cousin marriages
Thousands more children of consanguineous marriages survive, but with appalling physical or mental problems. These include blindness, deafness, blood ailments, heart or kidney failure.www.dailymail.co.uk
Nej för sjutton - det är ju synonymt med Sporthojsfolk också. Inom vilket ämnesområde som helst. Summerar perfekt mer eller mindre kvalificerade gissningarHänger inte med i svängarna. Trodde det var just woke-folk som använde ordet killgissa?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|