Tråden för stötande skämt

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Samtidigt tror jag att huden är tjockare och lättkänktheten är lägre på detta internetforum än vad det är på allt för många ställen i det svenska samhället.

Folk blir ju kränkta av vardagliga saker, inte på grund av saken utan för att andra människor eventuellt skulle kunna ta illa vid sig...
När någon (en man) använder frasen "killgissa" på ett möte på jobbet och en annan (man) uttrycker att det är kränkande... WTF...

Efter det började jag använda uttrycket mer frekvent bara för att. Jävla snöflingor!

Skickat från min ASUS_Z017D via Tapatalk

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
När någon (en man) använder frasen "killgissa" på ett möte på jobbet och en annan (man) uttrycker att det är kränkande... WTF...

Efter det började jag använda uttrycket mer frekvent bara för att. Jävla snöflingor!

Skickat från min ASUS_Z017D via Tapatalk

Vet inte vilket ord jag ska använda för att beskriva mina känslor beträffande det ordet men med tanke på att ordet myntats och etablerats av feministerna som samtidigt anser sig stå för jämställdhet och blir kränkta av allt möjligt så känner jag ganska stor avsky mot de personer som tjejtycker att det är ett lämpligt ord att svänga sig med.

TomK

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vet inte vilket ord jag ska använda för att beskriva mina känslor beträffande det ordet men med tanke på att ordet myntats och etablerats av feministerna som samtidigt anser sig stå för jämställdhet och blir kränkta av allt möjligt så känner jag ganska stor avsky mot de personer som tjejtycker att det är ett lämpligt ord att svänga sig med.
Jag har tagit det till mitt eget och använder det när så passar. Woke-folk och hycklare kan stoppa upp sin upprördhet där solen aldrig lyser... :hihi

Apropå olämpligt. Den här är fin: Halloween

ch_yzf

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Yamaha Thunderace, Gammelhonda
:hihi tjejtycka, så bra! Jag brukar säga "tjejkänna" , då man gör beslut och val enbart på känslor utan att det har den minsta förankringen i fakta eller verklighet.
Det brukar resultera i både rödflammiga och sura ansikten av den lilla del av den kvinnliga befolkningen som alltid vill vara kränkt.:krama

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok
Jag har tagit det till mitt eget och använder det när så passar. Woke-folk och hycklare kan stoppa upp sin upprördhet där solen aldrig lyser... :hihi

Apropå olämpligt. Den här är fin: Halloween
Hänger inte med i svängarna. Trodde det var just woke-folk som använde ordet killgissa?

Last edited:

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Martin Melin ringer till sin chef:
- Ja hej, jag kommer inte in idag, jag är sjuk.
Chefen: - Aj då, hur pass sjuk är du?
Martin: - Jag är hemma och knullar min dotter, hur sjukt är inte det?
Incest är ju helt ok så länge man håller det inom familjen!

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R

TomK

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hänger inte med i svängarna. Trodde det var just woke-folk som använde ordet killgissa?
Nej för sjutton - det är ju synonymt med Sporthojsfolk också. Inom vilket ämnesområde som helst. Summerar perfekt mer eller mindre kvalificerade gissningar :rofl

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Andra är sanningen på spåret.

Bifogat

• 465AC08A-9DF7-479F-8AC1-164B36367127.png
    465AC08A-9DF7-479F-8AC1-164B36367127.png
    306.6 KB · Visningar: 74