Blue skrev:2304259Markera för svar! ---->
filttoffla
tackar
Blue skrev:2304259Markera för svar! ---->
filttoffla
Det var länge sedan det, Flashback är ju i princip rumsrent idag. De "sjukaste människorna i Sverige" är bannade för länge sedan och hänger numera på exet.nu. Där snackar vi sjuk sajt!lorkan skrev:2218167Flashback måste vara det absolut sjukaste svenska forumet ? Där hänger åtminstone några av de sjukaste människorna i Sverige.
Maxxi skrev:2408245Saxat från www.tjuvlyssnat.se
(Det finns två köer. En till posten och en till Svensk Kassaservice. Kön till posten är jättelång men det är ingen kö till Svensk Kassaservice.)
Kille: Hej. Jag skulle vilja ha lite frimärken.
Kassörska: Ja då blir det kön till Posten.
Kille: Vaddå? Kan jag inte köpa frimärken här?
Kassörskan: Nej. Det här är Svensk Kassaservice. Kön till posten är därborta.
Kille: Men vafan! Det är ju samma jävla ställe! Ge mig frimärken!
Kassören: Kan inte det. Det DÄR(pekar) är som sagt posten det HÄR är Svensk Kassaservice. Vi är skilda sen flera år.
Kille (argt): Måste ha varit en jävligt uppslitande skilsmässa så jävla bitter som du är!
(Går ut ur lokalen ropandes) Ni borde pröva lite familjerådgivning nästa gång så kanske ni kan få delad vårdnad om frimärkena!!
Mohaha skön snubbe
Stuff skrev:2408182Det var länge sedan det, Flashback är ju i princip rumsrent idag. De "sjukaste människorna i Sverige" är bannade för länge sedan och hänger numera på exet.nu. Där snackar vi sjuk sajt!
Mark skrev:2408409Hitler stod vid en klippavsats och kallade fram en jude i taget. Till den första sa han:
- Ställ dig med armarna rakt upp i luften.
Juden gjorde det och Hitler puttade honom över kanten. Till nästa sa han:
- Lägg dig ner.
Juden gjorde det och Hitler puttade honom över kanten. Till den tredje sa han:
- Sätt dig på huk.
Juden gjorde det och Hitler puttade honom över kanten. Då kom Hess och frågade vad Hitler höll på med?
- Jag spelar Tetris!
Jag hänger på både flashback och sporthoj, men efter att de nya politikreglerna kom till här så har jag börjat hänga allt mer på flashback.FreddaAbborre skrev:2219272Skönt att de är samlade på ett ställe iaf... Slipper iaf komma och störa andra seriösare forum...
stoffer skrev:2436339Vet inte om den har varit uppe förut i tråden, orkar inte kolla igenom hela iaf.
Vad får man om man styckar ett spädbarn?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Svar(markera): Stånd
stoffer skrev:2436339Vet inte om den har varit uppe förut i tråden, orkar inte kolla igenom hela iaf.
Vad får man om man styckar ett spädbarn?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.