"Den som skrattar förlorar". Bara att börja från #1, du kommer inte att ånga dig.Vad för avsnitt/program?
"Den som skrattar förlorar". Bara att börja från #1, du kommer inte att ånga dig.Vad för avsnitt/program?
Som grannen sade efter ett par öl på fastande mageTycker sugo låter bättre, sex kan man leva utan.
Alldeles för enkel!
Nja, Virtanen har bara insett att i Norge är det inte alls säkert att Cissi Wallin kommer dömas för förtal.Vet fanken inte i vilken tråd denna "självrannsakan" skulle kunna postas...
Cissi Wallin: ”Man ska inte, som jag gjort, hänga ut privatpersoner”
Medieprofilen Cissi Wallin har varit en högljudd opinionsbildare i sociala medier de senaste åren. Nu gör hon avbön i en krönika i Expressen. – Jag skulle vilja göra någon slags avbön och ta avstånd kan man väl säga från en internetkultur som jag i allra högsta grad själv varit med och skapat...www.svt.seStämning mot Cissi Wallin dras tillbaka
Förtalsstämningen mot debattören Cissi Wallin och hennes norska förlag Memo dras tillbaka, skriver Verdens Gang som citeras av Expressen och Dagens Nyheter.www.svt.se
Det räckte alltså inte med att bli dömd för förtal utan det skulle även släppas en "sanning" i bokform och dra igång ytterligare rättegångar... vilket jämra skämt!
Vet fanken inte i vilken tråd denna "självrannsakan" skulle kunna postas...
Cissi Wallin: ”Man ska inte, som jag gjort, hänga ut privatpersoner”
Medieprofilen Cissi Wallin har varit en högljudd opinionsbildare i sociala medier de senaste åren. Nu gör hon avbön i en krönika i Expressen. – Jag skulle vilja göra någon slags avbön och ta avstånd kan man väl säga från en internetkultur som jag i allra högsta grad själv varit med och skapat...www.svt.seStämning mot Cissi Wallin dras tillbaka
Förtalsstämningen mot debattören Cissi Wallin och hennes norska förlag Memo dras tillbaka, skriver Verdens Gang som citeras av Expressen och Dagens Nyheter.www.svt.se
Det räckte alltså inte med att bli dömd för förtal utan det skulle även släppas en "sanning" i bokform och dra igång ytterligare rättegångar... vilket jämra skämt!
– Jag tycker att lagen ska skrivas om, jag tycker man ska ha rätt att berätta vem man har polisanmält för ett brott.
Jag är trög. Förklara.
Det är nog bara gamla gubbar uppväxta med rejäla buskar som kan se det.Jag är trög. Förklara.
En kvinnlig underkropp.Jag är trög. Förklara.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|