Inte vilka läkare som helst heller.
ahhh en klassisk uppbändare.Fiskdoktorer använder såna instrument.
Inte vilka läkare som helst heller.
ahhh en klassisk uppbändare.Fiskdoktorer använder såna instrument.
För många år sedan besökte jag och några kollegor en stor butik i Hamburg, granne med den fancy restaurant vi skulle gå på med jobbet lite senare.Inte vilka läkare som helst heller.
Och dom som har tjejer ur the "itty-bitty-titty-committy" dom får köpa skinställ med puckel istället, huvudsaken någon har pucklar...
Samma Sverige som genom statliga SIDA ger 30 mille till Ukraina och över några år 400 mille till Ryssland.Hur elpriser fungerar enligt Miljöpartiet:
1. Att lägga ner sex kärnkraftsreaktorer höjer inte elpriset
2. Att bygga ny planerbar kärnkraft sänker inte elpriset
3. Att bygga mer oplanerbar vindkraft sänker elpriset
4. Att bygga mer kraftvärme, som ger som mest el när det är som kallast, sänker inte elpriset, så den införde S straffskatter på
5. Om en kärnreaktor snabbstoppas höjs elpriset, fast att lägga ner kärnkraftreaktorer höjer inte elpriset (se 1.)
6. Om det slutar blåsa och vindkraften slutar ge energi höjs inte elpriset
7. Om elpriset höjs är det Rysslands fel, utom om en kärnreaktor snabbstoppas (5.), då är det oppositionens fel, fast stoppad kärnkraft inte höjer elpriset (1.)
8. Höga elpriser på kontinenten beror på att man lagt ner kärnkraften och byggt vindkraft, vilket tvingat Kontinentaleuropa att bli beroende av rysk fossilgas, men om vi lägger ner kärnkraften och bygger vindkraft i Sverige så sjunker elpriserna, till skillnad mot i övriga Europa.
10:-kWh såhär på morgonkvisten, en liter diesel kostar 25:- och bensinen 22:-
Jag går ut och hämtar ved
Jag önskar att jag kunde hjälpa dig, men jag är nog för korkad jag också. Hittar du någon så kanske han/hon/den/det kan förklara varför Svenska freds agerande också: https://www.dn.se/varlden/svenska-freds-stor-risk-att-svenska-vapen-hamnar-i-ryska-hander/Samma Sverige som genom statliga SIDA ger 30 mille till Ukraina och över några år 400 mille till Ryssland.
Jag är nog för korkad för att se det rimliga. Kan någon smart förklara på lätt svenska, tack?
Är böjd att hålla med en del forskare som kom till tals i P3 Dystopia. Avsnittet som behandlar att ju smartare vi är desto dummare beslut fattas.Jag önskar att jag kunde hjälpa dig, men jag är nog för korkad jag också. Hittar du någon så kanske han/hon/den/det kan förklara varför Svenska freds agerande också: https://www.dn.se/varlden/svenska-freds-stor-risk-att-svenska-vapen-hamnar-i-ryska-hander/
Vi ska alltså inte hjälpa dom utsatta, för att dom anfallande kan sno hjälpen? Det borde väl gälla allt vi skickar i så fall? Så för att stötta Ukraina borde vi alltså låta bli att skicka något alls, eftersom risken finns att Sovjet kommer över grejerna, och då blir det ju sämre för Ukraina?
Jag önskar att jag kunde hjälpa dig, men jag är nog för korkad jag också. Hittar du någon så kanske han/hon/den/det kan förklara varför Svenska freds agerande också: https://www.dn.se/varlden/svenska-freds-stor-risk-att-svenska-vapen-hamnar-i-ryska-hander/
Vi ska alltså inte hjälpa dom utsatta, för att dom anfallande kan sno hjälpen? Det borde väl gälla allt vi skickar i så fall? Så för att stötta Ukraina borde vi alltså låta bli att skicka något alls, eftersom risken finns att Sovjet kommer över grejerna, och då blir det ju sämre för Ukraina?
Ja, vad verkar det som?Man får väl snarare känslan av att de har slut på argument. Det verkar ju dessutom vare betydligt mer ryska vapen som går till Ukrainska försvaret än tvärtom.
Är Svenska Freds måhända avlönade från Kreml?
Är nån av dem din pojkvän?Grrr....
Nope, min flickvän heter KjellÄr nån av dem din pojkvän?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|