Fast den var ju bättre än det mesta som släpps idag.Eller flykten från NewYork.... Ja jag är gammal och såg alla skitfilmer som släpptes då....
Kommer du ihåg Death Wish med Charles Bronson?Eller flykten från NewYork.... Ja jag är gammal och såg alla skitfilmer som släpptes då....
Efter googling på storyn så ringer det någon liten klocka, men jag kan inte säga att jag minns den specielltKommer du ihåg Death Wish med Charles Bronson?
Fan vet hur många filmer som gjorts med samma typ av story?Efter googling på storyn så ringer det någon liten klocka, men jag kan inte säga att jag minns den speciellt
Fan vet hur många filmer som gjorts med samma typ av story?
2018 kom en film med samma namn och Bruce Willis i huvudrollen. Undrar om det är en remake?
För egen del så fanns ägaren till Ica Drugstore i Kalix i släkten. Fick se kommande släpp på VHS hela julloven som grabb.Ja, direkt-till-VHS eran bjöd på många fantastiska filmer gjorda på en budget som inte skulle täcka cateringen för filmcrewet i dag.
Jag har nyss upptäckt att en del spagetti-westerns ligger ute i sin helhet på Youtube.
Den skiten såg man också på VHS
Sök på "bud spencer and terence hill" så hittar du skatterna....
Anledningen till att jag såg så mycket skit på VHS var att vi vann ett "årskort" hos en videouthyrare i någon tävling, så vi kunde "hyra" filmer gratis i ett år, av någon anledning förnyades årskortet flera gånger så vi fortsatte att låna flera filmer i veckan.
För fattiga för att ha en traktor eller jordfräs?
Under 2:a Världskriget var svensk militär förlagda i fritidsstugorna i sydvästra hörnet av Sönner Rensjön, stugorna söder om Husån (ca 10 km öster Storlien). Det går fortfarande inte att bada i sjön utanför stranden för fritidsnöjet för militären var att kasta ut tomma buteljer i vattnet och öppna eld.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|