Låt säga att ”ostkrok” hade känts naturligt att sägs pga uppväxt och omgivning… Ja, då hade jag bytt eftersom Ulla Andersson säger ostkrok.
Nåja, den ingår inte i den dist jag använder så inga problem här. Och uppgiften är väl att rensa bort Windows virus från ducument osv på Linuxservrar !?Mjaeh, mjukvaran som dödade windows den här gången finns till Linux med, och har kernel space drivers i linux med.
Ooh, det har redan hänt i linux, men eftersom att linuxfolk slipper pådyvlade uppdateringar så märkte nästan ingen av det:
https://www.reddit.com/r/debian/comments/1c8db7l
o vem är ulla andersson??? känner bara ulla redLåt säga att ”ostkrok” hade känts naturligt att sägs pga uppväxt och omgivning… Ja, då hade jag bytt eftersom Ulla Andersson säger ostkrok.
Om du på riktigt inte vet, rekommenderar jag att du stannar i den okunskapen.o vem är ulla andersson??? känner bara ulla red
Huvudsyftet för programmet är att spionera på användaren av datorn åt företaget.Nåja, den ingår inte i den dist jag använder så inga problem här. Och uppgiften är väl att rensa bort Windows virus från ducument osv på Linuxservrar !?
Självklart är det en katana med.Exakt så tänker jag mig att en person som vill vifta med svärd ute på stan ser ut
View attachment 501355
Eh, folket i tråden ville ha den låst...
Jag har ingen häst i det räjset. Finner bara ironin lite roande.Eh, folket i tråden ville ha den låst...
Jag personligen hade gärna pratat mer om ämnet.
Kan uppskatta den jag med.Jag har ingen häst i det räjset. Finner bara ironin lite roande.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|