Precis som med parkeringsregler så kan det finnas kommunala regler för hästskit på gata, så man måste kolla med kommunen innan man vet om man får kabla på ett par kilo. Eller så bor man i Vimmerby.
- Det har jag också gjort. Allt för att få bort den vidriga Whisky/Whiskey-smaken.Min farbror hällde päronsoda i whiskyn.
Precis som med parkeringsregler så kan det finnas kommunala regler för hästskit på gata, så man måste kolla med kommunen innan man vet om man får kabla på ett par kilo. Eller så bor man i Vimmerby.
Fråga kommunen om de inte kan lägga till tvång på hästblöjor eller att skyffla upp skiten efter åbäkena.Där jag bor har vi en cykelbana som allmänt kallas "Horseshit-road", jag går den med hunden, det känns lite löjligt att plocka upp efter hunden som har gått så långt kopplet räcker utanför cykelbanan, medans det ligger hästskit i högar på cykelbanan.
Lösbart problem - Häst är gott.Fråga kommunen om de inte kan lägga till tvång på hästblöjor eller att skyffla upp skiten efter åbäkena.
Om dom skiljer sig är dom fortfarande syskon då?
Om dom skiljer sig är dom fortfarande syskon då?
Spin off på Lennart Swahn stories, han hade tydligen klippkort på akuten för att plocka ut udda saker ur röven.
Vaktelägg?Så en 12 pack räcker alltså?
Jag hade inga ägg hemma så jag kunde inte pro... mäta, men jag uppskskattar en längd på 7cm.
7cm gånger 15.... tror fan han behöve uppsöka doktorn...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|