Tråden för stötande skämt

A husband and wife are getting ready for bed. The wife is standing in front of a full length mirror taking a hard look at herself. "You know love," she says, "I look in the mirror and I see an old woman. My face is all wrinkled, my boobs are barely above my waist, my butt is hanging out a mile. I've got fat legs and my arms are all flabby."
She turns to her husband and says, "Tell me something positive to make me feel better about myself."
He thinks about it for a bit and then says, "Well... there's nothing wrong with your eyesight."

Fun fact:
En ganska stor del av mänskligheten har inte en inre röst, och de använder definitivt inte den inre rösten för att läsa det där.
Jag själv har inre röster, men använder dem inte för att läsa text, bara för att resonera med mig själv.

Och för att inte bara vara en anal jävel så bjuder jag på ett skämt:
1740393582030.png

Fun fact:
En ganska stor del av mänskligheten har inte en inre röst, och de använder definitivt inte den inre rösten för att läsa det där.
Jag själv har inre röster, men använder dem inte för att läsa text, bara för att resonera med mig själv.

Och för att inte bara vara en anal jävel så bjuder jag på ett skämt:
View attachment 510902
Jag ser att dom missat Pekka ner i rutan längst ner till höger. 😡

Nyheter
BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...