Tråden om andras ungar och mina barn...

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Men gubben, det var ju inte snällt sagt....jag håller alla tummarna för att du får föra vidare dina förstklassiga gener!
Det första du ska koncentrera dig på är att få hår på pungen.

jag brukar inte gilla påhop sådär, men man kan säga att du serverade det perfekt till skäggo :D klart du ska ha barn, nån gång.

Apexx

Sporthojsnörd
Gick med
30 Sep 2010
Hoj
2008, Kawasaki ZX10-r
Tipsar om www.scancord.net har färdiga nät anpassade för balkonger för att hindra katter från att hoppa ut. De tillverkar massor av olika nät så kvalisorten är inget problem.

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Men gubben, det var ju inte snällt sagt....jag håller alla tummarna för att du får föra vidare dina förstklassiga gener!
Det första du ska koncentrera dig på är att få hår på pungen.

För sent, i bägge fallen.:D

Men håret är betydligt lättare att hålla koll på.:gnissla

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Genusfolket har ett fast grepp om barnen. Skönt att vara uppväxt på 70-talet när man lekte utan hjälm i solen, pedagoger inte existerade, vuxna rökte och man fick välja mellan syslöjd och träslöjd.

http://www.newsmill.se/artikel/2011/05/16/pojkarna-p-f-rskolan-f-rs-ker-fly-pedagogerna

Du anar inte hur mycket jag avskyr hela den här "genusforskningen" som pågår... fy satan vad korkat och genomarbetat jävulskt hämmande det är.

Eller som en Jessica Rosencrantz ordförande MUF i Stockholm i SVD i dag:
En studie från Harvard University visade i fjol att schimpansflickor använder pinnar som dockor och att schimpanspojkar leker med pinnar som vapen. Behövs det måhända genuspedagoger även på Kolmården?

http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/typisk-vansterlogik-kring-fri-lek_6174915.svd

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Grabben är tokig i Bilar 1&2 och Bärgarns bravader. Stora Maskiner har han tröttnat på.

Någon som har andra förslag, finns det inget om hojar?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Grabben är tokig i Bilar 1&2 och Bärgarns bravader. Stora Maskiner har han tröttnat på.

Någon som har andra förslag, finns det inget om hojar?

Jag drog ner allt annat animerat - Rio, Happy Feet, Toystory osv osv.
Personligen kräks jag på de här präktiga amerikanske dramerna, i SYNNERHET Cars som är genomsyras av den amerikanska kulturen på alla sätt och vis (inte konstigt eftersom den ju är amerikansk)

Testa att tanka hem Pippi Långstump, Nalle Puh, Heffaklumpen osv. Det är kvalitets-film i jämförelse med Cars.
Det funkar här "ibland".

Last edited:

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Hoj
KTM 690 Duke -10
Gamla A Lindgren filmer funkar alltid. Kör på Barnen i Bullerbyn, Lotta på bråkmakargatan samt Ronja. Kommer säkert funka bra. Annars har du ju gamla Dinsey klassiker som Djungelboken, Dumbo etc.

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Jag är uppfödd i ett höghusområde på 60-70 talet. Jag har inte hört talas om att nån unge ramlade ut..

Det har hänt. :( Vänner till mina föräldrar råkade ut för att grabben ramlade från andra våningen. Han klarade sig, men blev aldrig så smart som sin syster. :va Han var ett barn som ställde till/råkade ut för allt. :yoparty :D

Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield