Trögt å sälja hojjen?

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Konstigt att det är svårt att sälja i slutet på säsongen hehe :)

Edit: Iof det är ju en gixxer du borde fått den såld för länge sen ju, redan försa dan faktiskt... :va

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Hoj
Triumph 765 rs Moto2 racer
Har haft ute min i ca 1 mån utan att en enda har ringt....Suck!

tjoatjim

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2006
Hoj
gpz600r-85såld/zx9r-96såld.zx7r-96
Prutat och klart!!?? Alla vill pruta lite så de känner att man gjort en bättre affär än utgångsläget :p

MR.H

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Hoj
06an hittad å köpt...
Tyvär men 64 tuss för en som har gått 1500 mil och e en 05a det är inte billigt. Jag sålde min 06a som hade gått 1100 mil för 67 tuss, Då ingick det även Pc3 Yoshi trioval helt nya Metzler M5 som jag inte hade monterat.

Så vill du ha din såld så tror jag nog att du måste sänka ditt pris för det är inte billigt.

jag har den billigaste svensksålda ,lägsta mil på blocket.

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Hade min ute. Inte ett ord....... inte ett ord...... pang, "jag hamtar den i morgon" :gnissla

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Sätt på backspeglarna montera det nya däcket ta en bild på hojjen när det är solsken, jag köpte ju hoj för några veckor sen och av nån anledning så väljer jag bort hojjar där backspeglarna är bortagna.

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
ja jag skriver ju av nån anledning som i att jag inte vet, men jag har nog fått för mig att hojjar utan backspegel har gått mycket hårdare... varför tar man annars bort dom?

Pirate

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2009
Hoj
Ingen just nu
Seegt som f-n att sälja hojen, ja helt klart.
Och segt som fan att köpa oxå! Jag söker efter en CBR 1000RRA -09 begagnad men näädå, inga bra alternativ finns. Skyhöga priser!

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Kanske bättre att lägga ut den på våren ? Nu har jag inte sålt så många hojar privat, men jag skriver att jag skiter i att pruta och annat tattari och att jag har cashat hojen (inga avbet som tynger mig) och har tid på att vänta på någon som har råd och önskan att skaffa just en sådan hoj som jag säljer. Det tog 3 månader att sälja en jävkligt najs pimpad 998s jag hade men jag fick ut precis det jag ville ha och behövde inte stå ut med slapptaskar som ska pruta, tjafsa och krångla. Det värsta man kan göra är att ha bråttom när man säljer tror jag.

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Hoj
Kawasaki
ja jag skriver ju av nån anledning som i att jag inte vet, men jag har nog fått för mig att hojjar utan backspegel har gått mycket hårdare... varför tar man annars bort dom?

Det tror jag inte stämmer riktigt. Jag har kört utan backspeglar på alla mina hojar och jag har inte kört hårt. Tycker bara det är så fult med musse pigg öron på hojen. Har även många kompisar som kör utan speglar och inte heller dem kör speciellt hårt.

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Det tror jag inte stämmer riktigt. Jag har kört utan backspeglar på alla mina hojar och jag har inte kört hårt. Tycker bara det är så fult med musse pigg öron på hojen. Har även många kompisar som kör utan speglar och inte heller dem kör speciellt hårt.

Det stämmer..jag har inga backspeglar på två av mina hojar. De har aldrig sett en bana i hela sina liv.

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Sätt på backspeglarna montera det nya däcket ta en bild på hojjen när det är solsken, jag köpte ju hoj för några veckor sen och av nån anledning så väljer jag bort hojjar där backspeglarna är bortagna.

Precis den tanken har slagit mig också! Alla vet ju att utan speglar så får hojen 10hk extra och då körs det hårdare av outlawkillar! Just den här är min favoritfördom som jag gärna håller hårt i :näsblod

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Ja jag har absolut inte påstått att det finns något vetenskapligt bevis för detta, kanske sett nån film på tuben där dom kört som svin utan speglar och därför fått för mig detta. Vad vet jag.

rallysalle

Medlem
Gick med
10 Mar 2004
Hoj
Ducati Full throttle 800
det blev ju en rolig tråd detta:D om jag sätter på backspelar å säger att den e tjejkörd kanske den säljer bättre.. kom gärna med fler säljknep era lurgöbbar :D

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Ta bort prutat och klart och ta det senare när intresserade ringer.. Det kanske är värt att bli av med den för 63 nu i stället för 64 till våren?

Last edited:

rallysalle

Medlem
Gick med
10 Mar 2004
Hoj
Ducati Full throttle 800
Kanske bättre att lägga ut den på våren ? Nu har jag inte sålt så många hojar privat, men jag skriver att jag skiter i att pruta och annat tattari och att jag har cashat hojen (inga avbet som tynger mig) och har tid på att vänta på någon som har råd och önskan att skaffa just en sådan hoj som jag säljer. Det tog 3 månader att sälja en jävkligt najs pimpad 998s jag hade men jag fick ut precis det jag ville ha och behövde inte stå ut med slapptaskar som ska pruta, tjafsa och krångla. Det värsta man kan göra är att ha bråttom när man säljer tror jag.

:tummenupp

Ta bort prutat och klart och ta det senare när intresserade ringer.. Det kanske är värt att bli av med den för 63 nu i stället för 64 till våren?

sant!!

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM