rallysalle
Medlem
vafan..
får la ha den till bandagar istället...
får la ha den till bandagar istället...
Last edited:
Konstigt att det är svårt att sälja i slutet på säsongen hehe
Edit: Iof det är ju en gixxer du borde fått den såld för länge sen ju, redan försa dan faktiskt...
jag har den billigaste svensksålda ,lägsta mil på blocket.
... av nån anledning så väljer jag bort hojjar där backspeglarna är bortagna.
ja jag skriver ju av nån anledning som i att jag inte vet, men jag har nog fått för mig att hojjar utan backspegel har gått mycket hårdare... varför tar man annars bort dom?
Det tror jag inte stämmer riktigt. Jag har kört utan backspeglar på alla mina hojar och jag har inte kört hårt. Tycker bara det är så fult med musse pigg öron på hojen. Har även många kompisar som kör utan speglar och inte heller dem kör speciellt hårt.
Sätt på backspeglarna montera det nya däcket ta en bild på hojjen när det är solsken, jag köpte ju hoj för några veckor sen och av nån anledning så väljer jag bort hojjar där backspeglarna är bortagna.
Kanske bättre att lägga ut den på våren ? Nu har jag inte sålt så många hojar privat, men jag skriver att jag skiter i att pruta och annat tattari och att jag har cashat hojen (inga avbet som tynger mig) och har tid på att vänta på någon som har råd och önskan att skaffa just en sådan hoj som jag säljer. Det tog 3 månader att sälja en jävkligt najs pimpad 998s jag hade men jag fick ut precis det jag ville ha och behövde inte stå ut med slapptaskar som ska pruta, tjafsa och krångla. Det värsta man kan göra är att ha bråttom när man säljer tror jag.
Ta bort prutat och klart och ta det senare när intresserade ringer.. Det kanske är värt att bli av med den för 63 nu i stället för 64 till våren?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|