Re: Fler frågor?
ATI skrev:
Ja du Shitbreak, är du upplyst nu, eller? Fast känn inte att du behöver ta på dig någon tröja eller Tshirt, nu när du vet varför hojåkare som har erfarenhet av att åka fort och långt (och således få döda djur på sig) har dessa ateraljer utanpå skinnstället. Du tillhör uppenbarligen inte den kategorin. Inte ni andra heller, som inte visste varför man har tröja etc.
Ha det bra och skulle du/ni mot förmodan få en insekt på er så lycka till med skrubbandet. Själv kör jag tröjan i tvättmaskinen!!
Nötter!!
Själv tycker jag det mest ser ut som tröjan fladdrar upp under armarna såfort det går undan lite.
Det e ju klart att man slipper ju moset efter de där flugorna som flyger så där jättesnabbt rakt in i en när man stannat för en fika förstås...
(ironi-hävdar posöranledning)
/duden med fiskestället
Förresten så har jag kommit fram till att jag måste skaffa ett skinnställ någon dag när finanserna är goda och då ska jag minsann hitta en grym tröja till.
Undrar om man kan köpa till någon upp o ner variant av hängslor så att den inte bara fladdrar upp på ryggen när jag poserar längs slingerbulten..