Gustav1 skrev:Tycker det ser tufft ut med massa flugor på stället. Det får gärna vara lite skrapat också.
Gustav1 skrev:Tycker det ser tufft ut med massa flugor på stället. Det får gärna vara lite skrapat också.
ATI skrev:Ja du Shitbreak, är du upplyst nu, eller? Fast känn inte att du behöver ta på dig någon tröja eller Tshirt, nu när du vet varför hojåkare som har erfarenhet av att åka fort och långt (och således får döda djur på sig) har dessa ateraljer utanpå skinnstället. Du tillhör uppenbarligen inte den kategorin. Inte ni andra heller, som inte visste varför man har tröja etc. men är snabba att såga ändå.
Ha det bra och skulle du/ni mot förmodan få en insekt på er så lycka till med skrubbandet. Själv kör jag tröjan i tvättmaskinen!!
Nötter!!
ambulans skrev:ni är lyckliga ni... som tycker att det är viktigare hur det ser ut än hur det känns.. hur orkar man ens bry sig om nån har en viss tröja på sig...
den som bryr sig är den som mår sämst....
watson skrev:Ska jag vara ärlig så tycker jag att det är skitfult med killar som kör UTAN tröja. Ser ut som stora jättebäbisar i sparkdräkt! Men..... jag kan ju ha fel..... IGEN!
Gustav1 skrev:Men fan, om man nu köper ett ställ för tusen miljarder, då skall man väl inte dölja det med en ful tröja för 199 spänn?
Gustav1 skrev:Men fan, om man nu köper ett ställ för tusen miljarder, då skall man väl inte dölja det med en ful tröja för 199 spänn?
Sergeant skrev:
Nu skrämmer du mig .
Jag håller faktiskt med dig
Tinatjejen skrev:Snabba att såga? Det är ett fritt land och man får fråga eller tycka vad man vill så länge ingen annan far illa av det. Flera av posörerna som svarat i tråden och använder tröjor utanpå, säger ju åxå att det ser muppigt ut.
Undrar vem de e som sågar fort.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |