Tröja över stället??!

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Litegrann utanför ämnet men ändå inte...

Finns det någon bra metod för att få bort moset på en goretex-jacka efter alla liv man släckt längs vägarna?

Tips mottages med glädje.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Tycker det ser tufft ut med massa flugor på stället. Det får gärna vara lite skrapat också.

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Gustav1 skrev:
Tycker det ser tufft ut med massa flugor på stället. Det får gärna vara lite skrapat också.

Jag har lyckats bränna ett hål (inte rakt igenom) på utsidan av vänsterknä.

Har inte en aning om när jag gjort det men det enda sättet att göra det är att stå snett framför hojen och böja in benet under mot avgasröret... :confused:

Ylle

..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx6rr
Flugor på stället är som vax på bilen. På en gay skala från 1-10 är tröja utanpå 10.

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Inte nog med att insekterna är äckliga och jobbiga att få bort, de skadar dessutom ytan på skinnet. Jag har ganska nyligen betalat alldeles för mycket pengar för ett flång nytt ställ och kör därför med tröja om temperaturen tillåter det.

morris

Född naken
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
BRP sommar xr650R -01, Vinter Lynx Boondocker 800
Gustav1 skrev:

Då ser jag tuff ut!! :D

Det visste jag inte, trodde jag var slö för att rengöra och för snål för att köpa nytt ställ! :rolleyes:

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Re: Fler frågor?

ATI skrev:
Ja du Shitbreak, är du upplyst nu, eller? Fast känn inte att du behöver ta på dig någon tröja eller Tshirt, nu när du vet varför hojåkare som har erfarenhet av att åka fort och långt (och således får döda djur på sig) har dessa ateraljer utanpå skinnstället. Du tillhör uppenbarligen inte den kategorin. Inte ni andra heller, som inte visste varför man har tröja etc. men är snabba att såga ändå.
Ha det bra och skulle du/ni mot förmodan få en insekt på er så lycka till med skrubbandet. Själv kör jag tröjan i tvättmaskinen!!

Nötter!!

:D :D :D

Snabba att såga? Det är ett fritt land och man får fråga eller tycka vad man vill så länge ingen annan far illa av det. Flera av posörerna :D som svarat i tråden och använder tröjor utanpå, säger ju åxå att det ser muppigt ut.

Undrar vem de e som sågar fort. :rolleyes:

eightball

Attero Dominatus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 750 -00
ambulans skrev:
ni är lyckliga ni... som tycker att det är viktigare hur det ser ut än hur det känns.. hur orkar man ens bry sig om nån har en viss tröja på sig...
den som bryr sig är den som mår sämst.... :fakta

:tummenupp :bow

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Min tröja hör till min utrustning precis lika mycket som mitt ryggskydd. Jag tycker att det är snyggt, skönt, bra skydd mot flugor (i den ordningen!). Enda tillfället jag kör utan tröja är när det är för varmt.... som nu....

Ska jag vara ärlig så tycker jag att det är skitfult med killar som kör UTAN tröja. Ser ut som stora jättebäbisar i sparkdräkt! Men..... jag kan ju ha fel..... IGEN! :D

BTW: Kan vi inte diskutera garagevändningens vara och icke vara i en tråd oxå?! Känns som om denna tråd bara var meningen att vara en "tjafstråd" :rolleyes:

/Fröken Bakis

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
watson skrev:
Ska jag vara ärlig så tycker jag att det är skitfult med killar som kör UTAN tröja. Ser ut som stora jättebäbisar i sparkdräkt! Men..... jag kan ju ha fel..... IGEN! :D

Du har fel. :fakta

Jag är supersnygg i mitt glittriga skinnställ ju. Det brukar du ju viska till mig.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Men fan, om man nu köper ett ställ för tusen miljarder, då skall man väl inte dölja det med en ful tröja för 199 spänn?

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Gustav1 skrev:
Men fan, om man nu köper ett ställ för tusen miljarder, då skall man väl inte dölja det med en ful tröja för 199 spänn?

Uuhhh.... Gustav är en poooser! Gustav är en pooooser!!!! :D :D

Mattias: Ska du berätta för alla eller?! Lika bra att tråda om det oxå!! :D

/FrökenW

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Sergeant skrev:
:skrämd :skrämd :skrämd

Nu skrämmer du mig :p .

Jag håller faktiskt med dig :fakta

:hej

Va? Är VI överens? Satan.

Nej, jag är inte poser. Jag kör i Gore-Tex och har jättestora blinkers och vanligtvis en skitig hoj. :fakta

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag brukar köra i min sporthojs tröja därför att:
1. I vår fina stad bor flera ifrån sporthoj och det är ALLTID kul att uppmärksamma andra nissar som också kör i sporthojströjan samt att folk kan uppmärksamma mig
2. Alla flygfän landar på tröjan och man slipper tvätta skinnet lika ofta ( slitsamt )

Dock använder jag inte sporthojströjan när det är såhär varmt ute. Då avlider man.

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
Jag har tröjjan dels för att bli igenkänd av andra sporthojare och för att dölja mitt fula skinnställ :rolleyes:

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Gustav1 skrev:

fast.. sporthojströjan är ju varken ful eller kostar 199:- :D

Men nja.. inte är det snyggt ovanpå skinnstället ändå va?

ATI

I.F.T.N.T.N.F.S.
Gick med
18 Jul 2003
Hoj
En
Re: Re: Fler frågor?

Tinatjejen skrev:
Snabba att såga? Det är ett fritt land och man får fråga eller tycka vad man vill så länge ingen annan far illa av det. Flera av posörerna :D som svarat i tråden och använder tröjor utanpå, säger ju åxå att det ser muppigt ut.

Undrar vem de e som sågar fort. :rolleyes:

Ja ja, peace peace!!! Klart man blir upprörd när någon dissar coola tröjan :)
Men förresten, är det inte en fin orange tröja du har på dig på bilden??? :tummenupp

Lev väl!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...