Öldrottningen
Ny medlem
R1 Uffe skrev:Inga mer som har nå bilder på sina tröjor & deras slogan
Det krävs en digitalkamera för det...
Ett stort TACK till tryckerifirman..
och till Swedie - behåll dem!
Swedie skrev:bra att dem som fått sin tröja är nöjda.
Swedie skrev:Jag har försökt få tag på killen i två dagar nu! Ska forsätta ringa. Så fort jag vet, så uppdaterar jag här.
bra att dem som fått sin tröja är nöjda.
Swedie skrev:Hellracer, kollade.. din tröja ska tryckas imorgon eller måndag. Jag vet jag är lite dålig på att uppdatera. Men iaf! Tryckeriet kunde inte trycka för dem fick för mycke tjobb, och nu så kan du trycka iaf...
Så, din tröja är inte på väg ännu! Den är till å bli skapad.
Swedie skrev:Great! tröjorna var tydligen restade, så nu kommer inte tröjorna in förrän på Fredag nästa vecka. ... tryckaren vet att jag (och du som väntar på tröja) ej gillar det... men vad ska man göra? Tyvärr är det bara att vänta. Men han sa nu iaf att tröjorna ska (jo...) vara inne på Fredag och ifall dem är det, så ska allt tryckas direkt och dem kan även vara klara på eftermiddag. Det kan då betyda att jag även kan få ut dem flesta tröjorna på fredag eftermiddag så ni har dem på Måndag.
lägg av och skicka in 6 st inlägg me samma text.Firefighter skrev:Hejsan
jag betaláde min tröja den 2 oktober och börjar undra om man blivit blåst på dom pengarna eller..........
Swedie skrev:lägg av och skicka in 6 st inlägg me samma text.
Står det "Jag tar dina pengar"? Det står att tröjorna kommer på Fredag nästa vecka.
Tror ärligt talat jag aldrig mer ska göra dessa tröjor. Jag får för mycket skit för det, för det är alltid nått som går snett. Jag får många beundrans ord... men jag får så mycket skit via PM pga tryckerierna alltid gör fel på nått sätt.. och jag orkar inte med det längre.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |