Tröjorna är klara

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
De 5 som ej fick från denna omgång, kommer få sina tryckta denna veckan. De 5 som är frånn gamla omgången får sina tryckta idag troligen.

Tryckiet gör faktiskt ett herrans bra jobb och jag kommer definitivt använda dem igen! Kvaliten på tryck och tröjor är den bästa jag sett.

CBR CRILLE

Kung
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireBlade-08
Gött!! min kom igår :tuttar
Kvaliten och storleken var bra så allt är bara så bra nu har väntat så....
Tack tack ,ska nog beställa fler snart : :öl :crash

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
Var är min och DanceFreddes tröja. Betalade 30 september.
Ser ej mitt eller fredde namn på någon lista. Fick bekräftat för länge sen att betalningen var inne.?????

Mvh Anders

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Böhmerland 600
Swedie: Kommer min tröja i denna omgång?
Jag betalade min den 29 september tror jag det va. :7peta

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag har försökt få tag på killen i två dagar nu! Ska forsätta ringa. Så fort jag vet, så uppdaterar jag här.

bra att dem som fått sin tröja är nöjda.

Hellracer

Asfaltskontrollant
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
En hel hoper Italienska skönheter med mycket riv i!
Swedie skrev:
Jag har försökt få tag på killen i två dagar nu! Ska forsätta ringa. Så fort jag vet, så uppdaterar jag här.

bra att dem som fått sin tröja är nöjda.

Tjena Swedie!

Nu måste jag ställa mig i skaran av undrande igen. Vad händer med tröjorna egentligen? Du sa att min skulle skickas Torsdag förra veckan så jag har stått och väntat som en femåring vid brevlådan men blivit lika besviken varje gång.
Än så länge så har jag inte sett skymten av någon tröja.

MVH
Hellracer :(

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hellracer, kollade.. din tröja ska tryckas imorgon eller måndag. Jag vet jag är lite dålig på att uppdatera. Men iaf! Tryckeriet kunde inte trycka för dem fick för mycke tjobb, och nu så kan du trycka iaf...

Så, din tröja är inte på väg ännu! :( Den är till å bli skapad.

Tobbe_Borg

Socio #1823
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Ingen för tillfället...
Swedie skrev:
Hellracer, kollade.. din tröja ska tryckas imorgon eller måndag. Jag vet jag är lite dålig på att uppdatera. Men iaf! Tryckeriet kunde inte trycka för dem fick för mycke tjobb, och nu så kan du trycka iaf...

Så, din tröja är inte på väg ännu! :( Den är till å bli skapad.

Vill först o främst säga att det va en grymt bra tröja jag fick :tummenupp , men undrar när den andra tröja jag beställt dyker upp?? :confused:

Undrar oxå om det e så att det går att beställa fler tröjor om det skulle bli aktuellt?

Mvh Tobbe :banana

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Hmm... varför var inte jag med i denna omgången då??
står på listan iaf..
Betalade trots allt för säkert en månad sen :4skrika

Tur att man har en reserv att mysa i medans man väntar :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tobbe_Borg, jag har vad jag kan se en (1) tröja betald av dig. den andra är ej markerad betald. Skickade du pengar även för den andra tröjan? öh.. isåfall ... skicka kvitto.. eller iaf datum för insättning och summan.

Kajkyl... denna veckan.. säger jag igen... säger bara vad tryckeriet säger. suck

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
kanske är dags att hitta ett pålitligt företag du kan deligera ut jobb till :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Great! tröjorna var tydligen restade, så nu kommer inte tröjorna in förrän på Fredag nästa vecka. ... tryckaren vet att jag (och du som väntar på tröja) ej gillar det... men vad ska man göra? Tyvärr är det bara att vänta. Men han sa nu iaf att tröjorna ska (jo...) vara inne på Fredag och ifall dem är det, så ska allt tryckas direkt och dem kan även vara klara på eftermiddag. Det kan då betyda att jag även kan få ut dem flesta tröjorna på fredag eftermiddag så ni har dem på Måndag.

Firefighter

tokiga masar
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
R1
min tröja

Swedie skrev:
Great! tröjorna var tydligen restade, så nu kommer inte tröjorna in förrän på Fredag nästa vecka. ... tryckaren vet att jag (och du som väntar på tröja) ej gillar det... men vad ska man göra? Tyvärr är det bara att vänta. Men han sa nu iaf att tröjorna ska (jo...) vara inne på Fredag och ifall dem är det, så ska allt tryckas direkt och dem kan även vara klara på eftermiddag. Det kan då betyda att jag även kan få ut dem flesta tröjorna på fredag eftermiddag så ni har dem på Måndag.

Hejsan

jag betaláde min tröja den 2 oktober och börjar undra om man blivit blåst på dom pengarna eller..........

:huvet

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Firefighter skrev:
Hejsan

jag betaláde min tröja den 2 oktober och börjar undra om man blivit blåst på dom pengarna eller..........

:huvet
lägg av och skicka in 6 st inlägg me samma text.

Står det "Jag tar dina pengar"? Det står att tröjorna kommer på Fredag nästa vecka.

Tror ärligt talat jag aldrig mer ska göra dessa tröjor. Jag får för mycket skit för det, för det är alltid nått som går snett. Jag får många beundrans ord... men jag får så mycket skit via PM pga tryckerierna alltid gör fel på nått sätt.. och jag orkar inte med det längre.

Firefighter

tokiga masar
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
R1
Swedie skrev:
lägg av och skicka in 6 st inlägg me samma text.

Står det "Jag tar dina pengar"? Det står att tröjorna kommer på Fredag nästa vecka.

Tror ärligt talat jag aldrig mer ska göra dessa tröjor. Jag får för mycket skit för det, för det är alltid nått som går snett. Jag får många beundrans ord... men jag får så mycket skit via PM pga tryckerierna alltid gör fel på nått sätt.. och jag orkar inte med det längre.

sorry..... va ju inte meningen o skicka så många inlägg......

och förersten så va det ju inte så illat menat d förra inlägget ....

ta d med glimten i ögat.........

sorry

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...