Det tror du visst . Fy satan vad sossarna skulle rasa om ett kunskapstest krävdes för att få rösta.Nej. Tror du?
Det tror du visst . Fy satan vad sossarna skulle rasa om ett kunskapstest krävdes för att få rösta.Nej. Tror du?
Det tror du visst . Fy satan vad sossarna skulle rasa om ett kunskapstest krävdes för att få rösta.
Vi har en stor stor skål som kallas staten.
Dit lägger människor 400kr av varje tusenlapp dom tjänar.
Ibland har manniskor otur, till exempel behöver dyr sjukvård, då tas pengar ur skålen för att betala det.
Andra människor tar pengar ur skålen, att dom sedan lägger tillbaka två tjugor för varje hundralpapp dom tar i skålen och istället tar fler hundralappar gör inte att dom bidrar till skålen, det blir bara mindre valörer.
Pratar du om statlig inkomstskatt?
Det finns ingen i Sverige som betalar 400kr av varje tusenlapp i statlig inkomstskatt.
Tror du att den enda skatt man betalar är statlig inkomstskatt?
Nej. Tror du?
Det tror du visst . Fy satan vad sossarna skulle rasa om ett kunskapstest krävdes för att få rösta.
I hans fall kan man väl inte tacka nej till ett jobb och fortsätta att få akassa/bidrag?
Han plan har väl vara att inte få jobben.. men erbjuder man det trots att han är dum i huvet så måste han väl ta det?
Snart kommer ni väl med larvet om medborgarlön, så det blir enklare för de som inte vill jobbar....
Sluta diskutera med Bostontönten
Hur länge tog det dig att editera det där inlägget som dessutom bekräftar exakt det jag skriver?Tycker du att när jag påpekar att om man betalar 40 procent av inkomsten i
inkomstskatt så är inte alla de 40 procenten av inkomsten den statliga delen av
inkomstskatten så skulle det vara ett tecken på att jag röstar på
socialdemokraterna och tror motsatsen mot vad jag precis har skrivit i ett
föregående inlägg?
Att vi har människor som i detta "radio klipp" beror på mångårig sociallistisk styre där bidrag premieras istället för att arbete ska löna sig.
chilla och grilla
Hur länge tog det dig att editera det där inlägget som dessutom bekräftar exakt det jag skriver?
Han följer gängse rutin på SH i vänstermaffian, ifrågasätt, ifrågasätt, ifrågasätt.
Tycker du att när jag påpekar att om man betalar 40 procent av inkomsten i
inkomstskatt så är inte alla de 40 procenten av inkomsten den statliga delen av
inkomstskatten så skulle det vara ett tecken på att jag röstar på
socialdemokraterna och tror motsatsen mot vad jag precis har skrivit i ett
föregående inlägg?
Haft honom på ignore i några år, känns jävligt bra. Ibland ser man hans underliga inlägg ändå om någon citerar honom, eller så kan man bara inte låta bli att titta.
Han följer gängse rutin på SH i vänstermaffian, ifrågasätt, ifrågasätt, ifrågasätt. På så sätt lägger de bevisbördan på "oss", vilket i och för sig är OK eftersom vi vet att vi alltid vet bäst.
Att du över huvudtaget börjar med hårklyveri angående de olika namnen på skatterna är lika dumt som att tro det blir billigare att plocka pengar från höger istället för vänster ficka.
Tror jag ska följa ditt exempel. Vi fick ju dessutom aldrig svar på var relevansen i hans fråga låg, men något annat var inte väntat heller.
Det värsta jag vet är inte typer som Fritz....folk som går på soc ska...plocka skräp...vad rent och fint svergie skulle vara.
Det är inte hårklyverier.
De statliga och kommunala inkomstskatterna fungerar väldigt olika.
De flesta vet vet Mona Sahlin Fredrik Reinfeldt är.
Troligtvis kommer någon av dem att ta hand om de statliga skattepengarna under
nästa mandatperiod.
MEN tjänar man inte över 384.600SEK per år får DE inte ett öre av ens inkomst
i skatt.
De tar hand om momspengarna. Det borde räknas som en statlig skatt.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|