Jag har slutat tro på rättvisa i detta land..... Jag har oxå blivit drabbad så att säga av det svenska rättssamhällets vacklande....
Darwin awards tilldelas denna trafikpolis
efter att ha suttit inlåst i 15 mån. pga att polisen vittnat falskt i flera fall så har jag lärt mig att polismyndigheten är skit....
små mobbade pojkar får pistol, pepparspray,batong o skit och blir värsta tuffingarna....
finns väl nån 8 veckors SAMHALLs utbildning för att bli polis verkar det som....
poliserna kan ju inte ens lagen om så enkla saker som brott mot knivlagen....
poliserna följer ju ej lagen själva så varför ska vanligt folk göra det...
Gulligt med att polischefen Göran Lindberg åkte dit när han skulle åka o knulla en 14-åring...
jag gjorde lite "hembesök" hos 2 st grisar -08 och skickade sedan brev hem till dem så den ena grisen fick hjärtproblem och gick sjukskriven i 8 mån...(kallas för KARMA)
Fuck The Law.....
BUSTED 4/12-2008.......muck 4/3-2010......
mvh crash rider/finkan boys.
Jag får intrycket att du kanske inte var HELT oskyldig?
skyldig till 50%typ.....
men fick ju fan 2 år.....surt...
Du har ju haft plenty of time att läsa ikapp svenskan iaf?
Välkommen till friheten!efter att ha suttit inlåst i 15 mån. pga att polisen vittnat falskt i flera fall så har jag lärt mig att polismyndigheten är skit....
små mobbade pojkar får pistol, pepparspray,batong o skit och blir värsta tuffingarna....
finns väl nån 8 veckors SAMHALLs utbildning för att bli polis verkar det som....
poliserna kan ju inte ens lagen om så enkla saker som brott mot knivlagen....
poliserna följer ju ej lagen själva så varför ska vanligt folk göra det...
Gulligt med att polischefen Göran Lindberg åkte dit när han skulle åka o knulla en 14-åring...
jag gjorde lite "hembesök" hos 2 st grisar -08 och skickade sedan brev hem till dem så den ena grisen fick hjärtproblem och gick sjukskriven i 8 mån...(kallas för KARMA)
Fuck The Law.....
BUSTED 4/12-2008.......muck 4/3-2010......
mvh crash rider/finkan boys.
Välkommen till friheten!
Har själv blivit oskyldigt dömd i tingsrätten, polismannen dök inte ens upp på rättegången, de gick bara på vad han skrivit i platsprotokollet (där de tom med skrev fel tidpunk), så visst kan man bli oskyldigt dömd i sverige utan problem.
fick dunderspö av polisen...sen i rätten så sa poliserna att jag var våldsam fast jag hade bojor på ryggen o de sparkade på mig.....= våldsamt motstånd o våld mot tjänsteman
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |