Pelle
Musteridirektör
Äh, det är väl inga problem. Posta diarienumret här bara så kan den som vill verifiera allt du säger.
Jag har suttit 38 år på kumla för hatbrott mot Sossar.
Trivdes bra som fan. Det är otroligt hur mycket begåvade, smarta och fullt friska människor det sitter på våra fängelser...
[YOUTUBE-ID]RxWfKIZNyOk[/YOUTUBE-ID]
ha ha... fy fan va rolig
Hem och koppla in datorn nu och släng upp filmen, sen åker du till polishuset och tar ut polisrapporten och rättegångs handlingarna.
Så kanske du kan få någon trovärdighet sen, om allt du sagt stämmer vill säga. Tills dess vet ju alla att du bara snackar skit.
Tills dess bevis har presenterats känns det som att kraschryttaren sitter i så mycket skitsnack att han med all sannolikhet måste använda snorkel.
Din mamma kanske beslagtog din dator?
nja.... precis som i tingsrätten så ska ni bevisa motsatsen tycker jag....
sen att jag stökat runt på anstalterna och gjort massa hyss vilket resulterat att jag hamnat i "snickar-boa"
folk tror ju att det är jättejobbigt att sitta på "ISOLERING"... kan man bara slappna av så är riktigt skönt!
nix...men mitt knogjärn snodde kärringen faktiskt sant!
nja.... precis som i tingsrätten så ska ni bevisa motsatsen tycker jag....
Det är lugnt, Jag hittade domen mot dig. You're in the clear!
Du måste vara den tuffaste av dem tuffaste boysenefter att ha suttit inlåst i 15 mån. pga att polisen vittnat falskt i flera fall så har jag lärt mig att polismyndigheten är skit....
små mobbade pojkar får pistol, pepparspray,batong o skit och blir värsta tuffingarna....
finns väl nån 8 veckors SAMHALLs utbildning för att bli polis verkar det som....
poliserna kan ju inte ens lagen om så enkla saker som brott mot knivlagen....
poliserna följer ju ej lagen själva så varför ska vanligt folk göra det...
Gulligt med att polischefen Göran Lindberg åkte dit när han skulle åka o knulla en 14-åring...
jag gjorde lite "hembesök" hos 2 st grisar -08 och skickade sedan brev hem till dem så den ena grisen fick hjärtproblem och gick sjukskriven i 8 mån...(kallas för KARMA)
Fuck The Law.....
BUSTED 4/12-2008.......muck 4/3-2010......
mvh crash rider/finkan boys.
Du måste vara den tuffaste av dem tuffaste boysen
ha ha.... "nån" hade dragit snuten 5 dagar i sträck...... sen så satt jag på en likadan hoj typ
vart tokspöad o slagen bakifrån o sen fortsatte de när jag låg ner.... vanligt folk gick fram o slet bort poliserna bär de sparkade på mig....sen e man väl "känd" av polisen sen tidigare...
nja....har dock mitt lilla egna rättssystem
Efter att ha tillbringat 23 år i dödscell för mordet på sin son frias 51-åriga Debra Milke av högsta domstolen i Arizona.
Milke har hela tiden nekat till anklagelserna om att ha beordrat dödsskjutningen av sin son i Arizona 1990. Sonen var då 4 år gammal och dog av ett skott i nacken.
Dödsstraffet grundades på ett vittnesmål från en kriminalkommissarie som påstod att Milke erkänt för honom att hon anlitat två torpeder för att mörda hennes son. Kommissarien var dock misstänkt för otaliga fall av korruption och mened. Hans flagranta beteende ledde till att Milkes dom revs upp för två år sedan. I går friades hon från alla anklagelser.
De två männen har erkänt mordet på pojken och har båda dömts till döden
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |