Trafikskolor

Lisa

vem bryr sig?
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
......
outsider skrev:
LISA när körde du på forsbergs? tog mitt i kort i slutet av augusti
var det du som var med på uppkörningen samtidigt som mej jag hade rött hår å körde som förste kandidat. :confused:

Nepp, var inte jag, körde upp 26 Oktober.......det var kallt. Skulle kört upp en vecka tidigare, men den blev inställd pga minusgrader.
 

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Go:teborg
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
ok jag har inte läst alla innläggen men jag tog mitt hoss bruhns i västra frölunda(opaltorget) och jag tycker att dom är ruskigt bra! kläder kostar inget extra och det bästa av allt var att dom ställde upp med körtider efter stängnin och på lördagar när det krisade!
kommer inte i håg priser men jag kan inte tänka mig att det i slutändan spelar så stor roll när allt kommer på plats så är det helt och hållet upp till dig hur mycket det kommer att kosta!
 

lillebror-gbg

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Göteborg
Hoj
få la se va de blir
hornet oskar skrev:
ok jag har inte läst alla innläggen men jag tog mitt hoss bruhns i västra frölunda(opaltorget) och jag tycker att dom är ruskigt bra! kläder kostar inget extra och det bästa av allt var att dom ställde upp med körtider efter stängnin och på lördagar när det krisade!
!

Dom tar 450 per 40 min lektion, och lån av ställ tillkommer, 35 per lektion eller 350 för hela utbildningen alltså drygt 485 per lektion om du bara behöver köra 10, 40 min lektioner, ganska dyrt, men jag har varit i kontakt med dom och dom verkar vara väldigt seriösa och gav ett väldigt trevligt bemötande, och är lätta att få tag i, och dom ringer alltid upp direkt, allt sådant gör ju att det inte gör så mycket om det kostar lite extra...dessutom att dom ställer upp o kör på helger är ju kanon....men vi får väl se va jag väljer tror att jag redan har bestämt mig för en annan skola nu, det gäller ju att det finns tider oxå.... :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top