Enklaste sättet att hantera det vore väl att helt enkelt lägga till en klass i special olympics för trans och låta dem tävla där. ?Ja, de e fan sjukt att vissa könsopererade män får tävla i damklasserna i Tokyo.
Tur att man inte är elitidrottande kvinna 2021.
Ja. Jag ser mig själv som en jävligt liberal typ i allmänhet (miljömupp/kommunist/velour-typen enl SH), men jag kan omöjligen se logiken i att man tillåter kvinnor som genomgått könsbyte från att tidigare ha varit män att delta i sporter där fysisk förmåga är avgörande. I så fall blir det ju helt omöjligt för kvinnor som är födda som biologiska kvinnor att fortsätta tävla. Kanske att de könsbytta inte kommer att ta över all världens idrott men likväl som att man förbjuder dopning och prestandahöjande operationer så borde även detta vara förbjudet, som ren princip.Enklaste sättet att hantera det vore väl att helt enkelt lägga till en klass i special olympics för trans och låta dem tävla där. ?
Diskriminerade du just mot trehjuliga motorcyklar?Det känns lite 2010 och diskriminerande att dela upp tvåhjulsfordon i cyklar och motorcyklar. Kan vi inte kalla allt på två hjul för tvåhjulsfordon i stället.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|