man skal ha den ladbare tran x 260
Jag köpte en laddbar, just för att slippa en sladd som kan gå sönder och slippa ha en sladd ivägen om man ska mecka med hojen lite hastigt.motivering???
det får bli en laddbar!!!Jag köpte en laddbar, just för att slippa en sladd som kan gå sönder och slippa ha en sladd ivägen om man ska mecka med hojen lite hastigt.
har man inte flera hojar som man kör med så är det ganska smidigt att ha den som drivs av hojens el. man glömmer den inte hemma, behöver inte tänka på att ladda. kablen sitter inte ivägen alls och den lär aldrig gå av heller då den sitter skyddat.
Japp, jag körde också på den varianten och är nöjd med det. Jag hade den under sadeln så den var så skyddad den kan bli. Aldrig någon risk att glömma den och aldrig någon risk att den är oladdad. Nackdelen skulle kunna vara att du måste ha batteriladdaren inkopplad permanent (vilket jag har ändå), för med transpondern inkopplad drar det ur på några veckor.
Eller så kopplar man inte direkt till batteriet, utan till ngn av de oanvända kontakterna (som t ex belysning) så att transpondern bara spänningssätts när tändningen är på. Behöver man inte tänka på att ladda vare sig transponder eller batteri.
Smart!
Tror faktiskt att Henrik kommer överlåta transpondrarna åt någon annan från i år. Han jobbar just nu i Tyskland så tiden och dom extra pengarna som skulle tillkomma för att skicka transpondrar därifrån finns inte just nu. Ev blir det kanske inget sånt här gruppköp längre. Men jag kan höra med honnom. Han är utan internet då han är hos sina svärföräldrar en vecka till. Men han ska över hit på onsdag tror jag så kan fråga hur det kommer funka i år. Om han vet nått.
RR sektionen har väl några kvar sen förra året som inte blev sålda.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|