Trekant?

Trekant med folk man känner


  • Antal röstningar
    0

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Vad säger sporthojsfolket om att ha trekant med folk man känner tex 1 par och en gemensam vän?


EDIT: Är inget ja har tänkt genomföra, var mest prat om trekant och då ville ja ha sporthoj folket´s åsikter!
 
Last edited:

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Hojlös =/
Der går fetbort. Kan bli komplikationer i relationen mellan de bekanta framöver känns det som.
 

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Ort
vimmerby
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Slappa skrev:
2352135 Sen när blev 2+1 fyra?

Jadu, först jag då sen "att ha trekant med folk man känner tex 1 par och en gemensam vän" jag + ett par + en gemensam vän = 4st.
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Just detta scenariot går bort. Jag med 2 :tuttar är en annan femma dock :). Antagligen hade jag bara blivit nojig, fått beslutsångest, överkåthet som övergår i att jag svimmar...pappskalle, fan också :3freak.
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
För det första så krävs det att någon av er är bi. Annars får ju inte alla ut någonting av det. Att se sin pojkvän/flickvän humpa en annnan utan att själv få någonting ut av det ger ju ingenting.

Så ut och hitta en flickvän som är bi. Treva lite och fråga ifall hon är intresserad av en till tjej i sängen.
Sikta sedan på någon ni inte känner. Ett "one night stand" för dig och din flickvän.
Känner ni personen i fråga så kommer det bli komplikationer. Hela grejen skall ju bara vara på ett sexuellt plan inte ett känslomässigt och det blir lätt känslor inblandade ifall man känner person nr 3.
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Pinky skrev:
2352145 Just detta scenariot går bort. Jag med 2 :tuttar är en annan femma dock :). Antagligen hade jag bara blivit nojig, fått beslutsångest, överkåthet som övergår i att jag svimmar...pappskalle, fan också :3freak.

:hihi :rofl

Jupps, du känner dig själv:D
Näädå, du hade säkert knullat skiten ur de siliconblondinerna om du fått chansen:tummenupp
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Går fetbort tycker jag! Om nu paret vill ha sällskap ska det inte va en polare.. blir nog bara väldigt skumt
 

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Ort
på tiptop
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
om det är 2 brudar så är det ok, annars är det verkligen inte ok. 2+2 funkar oxo så man kan byta efter ett tag
 

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
ZX-10R
Wiseguy skrev:
2352192 För det första så krävs det att någon av er är bi. Annars får ju inte alla ut någonting av det. Att se sin pojkvän/flickvän humpa en annnan utan att själv få någonting ut av det ger ju ingenting.
Jag känner en ...eh... som fick ett förslag av ett gift par på en finlandsfärja. Det hela gick ut på att frun skulle bli nuppad medans mannen tittade på. Han tyckte visst om att titta på.

Det blev ett "Nej, tack".
 

Mcbrud

Guest
beor väl helt på vilken kompis det är och hur bra relation man har till denne. Har aldrig varit med om att dte blivit några problem i relationen till kompisen, tror dock att det kan vara lite annorlunda om det är en killkompis än om det är en väninna. Bisexuell behöver man ju inte vara... bara lite nyfiken...:tuttar
 

MC Doktorn

Guest
Inget att rek om man inte är mkt säker, oftast är fantasin bättre än verkligheten.

Har vänner som provat det som står mig mycket nära men har dåliga erfarenheter av det.

Jag ser det som ett tecken på att man har en dålig relation och vill pröva något nytt, har fått erbjudandet men tackat nej.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Zormin skrev:
2352379 Jag känner en ...eh... som fick ett förslag av ett gift par på en finlandsfärja. Det hela gick ut på att frun skulle bli nuppad medans mannen tittade på. Han tyckte visst om att titta på.

Det blev ett "Nej, tack".

Hahaaa, så typiskt att det var just en Finlandsbåt!
Undrar hur mycket sjuka historier man har hört om dom där båtarna.
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Slappa skrev:
2352112 Vad säger sporthojsfolket om att ha trekant med folk man känner tex 1 par och en gemensam vän?


I still want MADHONDA

Hmm, kan man ana ett sammanhang, och vet Madde något om dessa planer isåfall? :rolleyes:

:tungan :D
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Mcbrud skrev:
2352401 .... Har aldrig varit med om att dte blivit några problem i relationen till kompisen, tror dock att det kan vara lite annorlunda om det är en killkompis än om det är en väninna. Bisexuell behöver man ju inte vara... bara lite nyfiken...:tuttar


Har du provat?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top