Lou siffer
officiellt lammkött
Det är för kompliSerat.. (Sorry)morlock skrev:2364274Komplicerat, KOMPLICERAT! MED ETT C!
Det är för kompliSerat.. (Sorry)morlock skrev:2364274Komplicerat, KOMPLICERAT! MED ETT C!
BigAir skrev:23829613-takt , är ni blåsta eller?
Finns vell bara 2-takt och 4-takt?
Nu är du ute och cyklar!BigAir skrev:23829613-takt , är ni blåsta eller?
Finns vell bara 2-takt och 4-takt?
MC Doktorn skrev:2358929Anledningen till min tveksamhet är att jag har en mycket god manlig vän som förslog för sin fru att har partner sex.
Detta genomfördes och det vart otroliga konflikter för honom efteråt, hon hade inga problem med detta.
Detta skapade enorma konflikter då det inte riktigt gick som man tänkt sig, dom skildes och lever nu separerade pga detta.
Ska man göra det ska man inte ha några känslor för sin partner.
Djeflar va djupt detta vart, men höja ett varningens finger
Mona skrev:2384243Jag skulle vilja påstå att man måste vara jäkligt säker på sin relation med sin partner och samtidigt vara jäkligt säker på sig själv. Gott självförtroende alltså. Annars funkar det inte.
Propp-Fia skrev:2384814En trekant med en annan tjej är inget problem.. eller rättare sagt, var inte det tidigare... I dagsläget (dvs. sen jag träffade min älskade make ) så tror jag inte jag skulle fixa det. Att se honom sätta på en annan tjej skulle göra mig alldeles för svartsjuk, oavsett om vi kände henne tidigare eller inte...
Och med en annan kille.... -ehh... Nej tack....
Wille skrev:2384836Nu tycker jag att ni tjejer är på tok för snåla mot era respektive.. Släpp svartsjukan o kom in i matchen..
Wille skrev:2384836Nu tycker jag att ni tjejer är på tok för snåla mot era respektive.. Släpp svartsjukan o kom in i matchen..
Hmm.. frågan är kanske varför du skulle må dåligt efteråt?Propp-Fia skrev:2384859Jag vet att jag antagligen inte har någon anledning att vara svartsjuk, men det gör ju ingen större skillnad iaf. Det kanske hade fungarat om jag älskat honom mindre... Men, jag kan ju inte gärna gå med på det, och sen efteråt gå runt o må dåligt över det hela.. då är det inte värt det... och då är frågan om HAN tycker att det är värt det...
Jag tror inte man plockar in fler partners i ett dött sexliv, snarare tvärtom..supergirl skrev:2384868Det finns väl miljooooooner andra saker att hitta på får er att bli tokiga. Eller va är det för tråkiga tjejer du träffat
supergirl skrev:2384868Det finns väl miljooooooner andra saker att hitta på får er att bli tokiga. Eller va är det för tråkiga tjejer du träffat
wannagofast skrev:2384889Hmm.. frågan är kanske varför du skulle må dåligt efteråt?
Det känns som om din självkänsla glappar lite, då du inte vågar lita på din man i en intim situation..
Det är mycket möjligt att min själkänsla glappar lite, jag har aldrig haft några problem tidigare, men jag har en förmåga att bli lite känslig när det är någon jag verkligen älskar. jag vill itne dela honom med någon annan.. han är MIN! nej allvarligt talat, visst skulle det väl vara bra om jag kunde var toksäker, men jag vet hur snabbt något kan ändra sig om man ger det "rätt" tillfälle..
Ne... måste hoppa iväg nu... Ha det alla.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|