Trekant?

Trekant med folk man känner

• Antal röstningar
    0

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Wille skrev:
2384909 Bli mer tokiga än vad vi redan är??? Nä nu ska vi inte vara sådana..:D

Jag har träffat väldigt trevliga tjejer om jag nu får säga det..

Killar ska va tokiga, det ligger i era gener och det är därför vi tycker om er :arsele

Chippen

wwhhaa pttsssiii wwhhaa pttssiii whhaaaa
Gick med
4 Jan 2005
Hoj
Turbo Gixxer
Propp-Fia skrev:
2384814 En trekant med en annan tjej är inget problem.. eller rättare sagt, var inte det tidigare... I dagsläget (dvs. sen jag träffade min älskade make:kär ) så tror jag inte jag skulle fixa det. Att se honom sätta på en annan tjej skulle göra mig alldeles för svartsjuk, oavsett om vi kände henne tidigare eller inte...

Och med en annan kille.... -ehh... Nej tack....
Han behöver ju inte sätta på den andra tjejen kanske bara använda händer och tunga och spara det heligaste bara till dig typ... lite förhållnings regler vad man får och inte får är alltid bra....

Da bitch

Jag är inte dum... bara blondin!
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
hojlös... :(
CHIPPEN_no1 skrev:
2385514 Han behöver ju inte sätta på den andra tjejen kanske bara använda händer och tunga och spara det heligaste bara till dig typ... lite förhållnings regler vad man får och inte får är alltid bra....

Hmm ja visserligen, men det känns ju inte riktigt rättvist heller.. jag menar om det nu skulle bli av; skulle du gilla om någon sa: ja, men då får du inte göra det här och det här..? Då kan han ju inte slappna av. Nej jag vet inte... Det blir konstigt vilket som... :va
Men, vem vet, om det skulle bli av kanske det inte skulle vara några problem utan det bara är jag som är fjollig.:D Vi har faktiskt inte ens pratat om saken (allvarligt vill säga), så diskussionen kanske är onödig vad vet jag?

ArsEquitandi

Guest
JKay skrev:
2353440 Hmm...Slappa...vad ska du NU syssla med??:arsele
Hrrmmm...nog för att jag vet att T ska upp till er men va fan...inte en nära kompis! :fatta!

Jaja...det är er relation som ska tåla det...inte mi...visst ja, jag har ju ingen! :lol

Nej för jag har ju inga andra tjejkompisar! :mad: :angel

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...