Vad sägs om en uppslutning på statoil i trelleborg innan skånevårturen !!?!
återkommer med mer info senare.
1. Amras
2. Twizter
3.
1. Amras
2. Twizter
3. -Rosen-
sjävklart ska vi göra det
Som sagt, om du läser i orginaltråden istället för att kräka av dig så klarnar det kanske. Trivs du inte så kör din egen runda.fan jag har hamnat på reserv lista ??? va e det för bajs
Som sagt, om du läser i orginaltråden istället för att kräka av dig så klarnar det kanske. Trivs du inte så kör din egen runda.
Jag kunde tyvärr inte den helgen men fick ny info idag så kan bli ändring på det. Dock inte 100 än men chansen finns att jag kan vara RL och ta en grupp ändå.lugn mavve, inte meningen att kräka.Ber om ursäkt. Mest sur på mej själv eftersom jag inte varit uppmärksam. Inte varit hemma bara.
Jag kunde tyvärr inte den helgen men fick ny info idag så kan bli ändring på det. Dock inte 100 än men chansen finns att jag kan vara RL och ta en grupp ändå.
I'll keep u updated asap.
Det är okej, klart vi också vill att alla ska kunna vara med o köra men det finns begränsningar för vad vi klarar av att rodda. Jag hoppas det löser sig.lugn mavve, inte meningen att kräka.Ber om ursäkt. Mest sur på mej själv eftersom jag inte varit uppmärksam. Inte varit hemma bara.
Då tycker jag du ska öka... Vi har första planeringsmötet på lördag.Jag kunde tyvärr inte den helgen men fick ny info idag så kan bli ändring på det. Dock inte 100 än men chansen finns att jag kan vara RL och ta en grupp ändå.
I'll keep u updated asap.
Det är okej, klart vi också vill att alla ska kunna vara med o köra men det finns begränsningar för vad vi klarar av att rodda. Jag hoppas det löser sig.
hehe eeeeeeeek! jag måste få hojen lagad först. Inte 100 än men lutar mer åt det hållet som det ser ut nu iaf.Det är okej, klart vi också vill att alla ska kunna vara med o köra men det finns begränsningar för vad vi klarar av att rodda. Jag hoppas det löser sig.
Då tycker jag du ska öka... Vi har första planeringsmötet på lördag.
hehe eeeeeeeek! jag måste få hojen lagad först. Inte 100 än men lutar mer åt det hållet som det ser ut nu iaf.
nn
OK!!! Vem är det som rullar runt med Ducce i hålan?
Måste själv snart ta en runda, men är lite väl mycket sand kvar på vägarna tycker jag.
[/QUOTE]Klart man e på
Ska vi mötas upp innan, för avfärd tillsammans mot eslöv.
samling statoil Hesekillegatan i Trelleborg kl 07.45 avfärd kl 08.00
samlingen i eslöv är kl 08.30
1 Amras
2 Twizter
3 -Rosen-
4 -Sammysampa
5-The Real Murarn
6
Kan va jag
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|