Trelleborg GAZZ tråden

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Hoppas på regn så det spolar lite salt,annars ska jag ut o lufta hojen i dagarna.Rejäla handskar,eventuellt Biltemas styrmuffar och sunt förnuft med gasen på väglaget så blir det nog en schysst stillan av abstinensen.
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Nä fan dags att titta in här :)

new year, new shit will happend :)

lagom sugen man är på en tur... :huvet

jävla skitvinter, fan inte ett enda positivt med denna vinter när vi inte ens får ngn jävla snö.


nya hojköp på g för ngn?

any other news? :)

//Cellan
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Nä fan dags att titta in här :)

nya hojköp på g för ngn?

//Cellan

Nja lite kluven här,funderar på att sälja ena hojen.KTM'n i såfall men vet i fasen tar emot med då folk nästan vill ha saker o ting gratis nu i dessa tider.
Kanske bättre vänta,hojar brukar ju sjunka till ett magiskt värde där de står sedan still och då har man haft glädjen ytterliggare 1-2 säsonger att köra.

Se blir det väl inte lättare i dessa tider och ingen går säker idag med finansen,
även om man har jobb osv så är man inställd på spar mode.

Men främsta anledningen att jag skulle sälja den lille hojen är för att köpa en ny 2010 eller 2011 då kanske begagnad modell finns ute om man kan hålla sig så länge.
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Nja lite kluven här,funderar på att sälja ena hojen.KTM'n i såfall men vet i fasen tar emot med då folk nästan vill ha saker o ting gratis nu i dessa tider.
Kanske bättre vänta,hojar brukar ju sjunka till ett magiskt värde där de står sedan still och då har man haft glädjen ytterliggare 1-2 säsonger att köra.

Se blir det väl inte lättare i dessa tider och ingen går säker idag med finansen,
även om man har jobb osv så är man inställd på spar mode.

Men främsta anledningen att jag skulle sälja den lille hojen är för att köpa en ny 2010 eller 2011 då kanske begagnad modell finns ute om man kan hålla sig så länge.
Jag var sugen på en ny denna säsongen med men med tanke på dagens ekonomi är sparmode halvt aktiverad :D får nog fan bli dom tråkiga och långsamma 650 kubiken igen..... :(
 

sammysampa

Ny medlem
Gick med
24 Jan 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
CBR 600 RR -05a
Nä fan dags att titta in här :)

new year, new shit will happend :)

lagom sugen man är på en tur... :huvet

jävla skitvinter, fan inte ett enda positivt med denna vinter när vi inte ens får ngn jävla snö.


nya hojköp på g för ngn?

any other news? :)

//Cellan

E sååååå nöjd med min (gamla) så den får stanna ett tag till :tummenupp
 

Branti

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2007
Ort
Trelleborg
Hoj
Gixxer 1000 -01
Sommaren närmar sig nu :=) Nu börjar man längta lite. Får hoppas att det blir en tidig sommar.
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Va fan kunde du inte sagt det innan så man kunde följa med kanske:)

Annars hur e läget med er alla då:) :krama

-5-10 grader men torrt på vägarna ser det ut som.Hade gått men kanske lite dumdristigt att chansa.
Den dagen jag var ute var det strax över 0:an men torrt och fint väder.
Snart nog så kan vi ge oss ut.

Här är det bra annars men väntan är olidlig på den dära behagliga vårvärmen.
 
Last edited:

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Ort
Höör
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
-5-10 grader men torrt på vägarna ser det ut som.Hade gått men kanske lite dumdristigt att chansa.
Den dagen jag var ute var det strax över 0:an men torrt och fint väder.
Snart nog så kan vi ge oss ut.

Här är det bra annars men väntan är olidlig på den dära behagliga vårvärmen.

ja va ute en runda idag... kallt som fan men har vatt me om värre..
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Jo sitter och ångrar mig ibland att man inte köpte en 690 E istället för 690 SMC.
Mer möjligheter,verkar vara lättare att bygga om till motard vilket inte 690 SMC är,dock inte omöjligt och det går men krävs en massa pill,räkneverk,distanser osv.
Då hade det varit lättare att bygga om 690 E skulle jag tro,hjulfästet fram ser lite annorlunda ut.

Hade lätt köpt på mig extra uppsättning offroad däck och spiknabbat dem. He he ögonen hade nog varit stora här nere i skåne om nån ger sig ut på hoj i detta vädret.
Ja man är lätt sugen på att ut och sprätta i snön.
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Jo sitter och ångrar mig ibland att man inte köpte en 690 E istället för 690 SMC.
Mer möjligheter,verkar vara lättare att bygga om till motard vilket inte 690 SMC är,dock inte omöjligt och det går men krävs en massa pill,räkneverk,distanser osv.
Då hade det varit lättare att bygga om 690 E skulle jag tro,hjulfästet fram ser lite annorlunda ut.

Hade lätt köpt på mig extra uppsättning offroad däck och spiknabbat dem. He he ögonen hade nog varit stora här nere i skåne om nån ger sig ut på hoj i detta vädret.
Ja man är lätt sugen på att ut och sprätta i snön.

hade varit riktigt härligt att ge sig ut och sprätta lite snö ja :( synd man inte har en hoj som är anpassad för sånt bara.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top