ledsen har precis kommit hem, sen är det ju frankrike schweiz ocksåCeltaniC skrev:2233767Ngn som ska med?
15 min har ni på er sen sticker jag ut på en 3 timmars tur!
0733-019220
//Cel
ledsen har precis kommit hem, sen är det ju frankrike schweiz ocksåCeltaniC skrev:2233767Ngn som ska med?
15 min har ni på er sen sticker jag ut på en 3 timmars tur!
0733-019220
//Cel
om någon härifrån ska köra stora så hänger jag med, annars så kan jag vara på på en lite mindre rundaEddi skrev:2234064blir det någon körning imorgon eller torsdag??
är inte så sugen på onsdagsgazzet.. mer sugen på köra runt trelleborg lite ett gäng... någon som e på?
Hade gärna gjort det men blev SSSSÅÅÅÅÅÅ lesen av det du skrevEddi skrev:2234064blir det någon körning imorgon eller torsdag??
är inte så sugen på onsdagsgazzet.. mer sugen på köra runt trelleborg lite ett gäng... någon som e på?
blueblade skrev:2234101Hade gärna gjort det men blev SSSSÅÅÅÅÅÅ lesen av det du skrev
Att jag bara e en parantes
-Rosen- skrev:2234089om någon härifrån ska köra stora så hänger jag med, annars så kan jag vara på på en lite mindre runda
thihihihi det är min första onsdag med kort så jag vill gärna åka dit och se hur det ärEddi skrev:2234118nejjjj klart inte fan ända anledningen jag kör på onsdagsgazz är för du ska med!! Märker du inte att jag alltid kör i din grupp och ofta bakom dig
mes går efter grupp trycket.. jaja då kommer jag på det vanliga gazzet dåååå...
-Rosen- skrev:2234132thihihihi det är min första onsdag med kort så jag vill gärna åka dit och se hur det är
helt klart softEddi skrev:2234164med kort?? aha okej... ja kankse lite roligare att dra dit.. ja då drar jag med dit. Härligt väder nu ju så man kan sitta på cafeet liet längre nu på rakan och slappa
-Rosen- skrev:2234176helt klart soft
låter najs vem ska mer med?
okej, tvillingarna? zioux skulle nog med också.Eddi skrev:2234179blir väl dom vanliga hoppas jag. Cel du ska väl med??
ja Bjorsan och oooops kommer..... det vet jag. Tvillingarna kommer nog inte
-Rosen- skrev:2234182okej, tvillingarna? zioux skulle nog med också.
aha okej nä det blir första gången för migEddi skrev:2234196ja just det... härligt*!! ja dom heter majo och fan heter den andre.. hehe ja vetefan... =)
Har du varit med innan och kört/åkt ?
Jag kommer nog och drar med Ziox imorrn om vädert ser bra ut. Och Eddi! dom heter "Majoon & Don Danielsan"Eddi skrev:2234179blir väl dom vanliga hoppas jag. Cel du ska väl med??
ja Bjorsan och oooops kommer..... det vet jag. Tvillingarna kommer nog inte
Hur många mil e du uppe i nu sen du fick den nya Cyklen???CeltaniC skrev:2234449Jag kommer nog och drar med Ziox imorrn om vädert ser bra ut. Och Eddi! dom heter "Majoon & Don Danielsan"
Blev en härlig runda idag! 14 mil svängilisväng vägar
//Cel
Eddi skrev:2234118nejjjj klart inte fan ända anledningen jag kör på onsdagsgazz är för du ska med!! Märker du inte att jag alltid kör i din grupp och ofta bakom dig
Bara för det så skall jag köra i det snabbaste
Ta nu inte detta fel... men jag föreslår jag att du kör i lugna gruppen imorgon.-Rosen- skrev:2234205aha okej nä det blir första gången för mig
Vet inte just nu glömde att kolla men förra gången hade jag kört 237 mil sen jag köpte hojenblueblade skrev:2234485Hur många mil e du uppe i nu sen du fick den nya Cyklen???
Eddi skrev:2235064pratar om regn och åska på tv.. men nog inte här nere. Så man får passa på att köra lite. Så jag kommer garanterat...
det hade jag redan tänkt, zioux tipsade mig om det (innan visste jag inte ens att det finns två grupper)Maverick_ou812 skrev:2234515Ta nu inte detta fel... men jag föreslår jag att du kör i lugna gruppen imorgon.
Better safe than sorry eller hur.
R.Eisleiter
du går ut på fredag va? antar att du är en av dem som har chantat "alla ni som hatar NV"Zenit skrev:2235161fuck vill jag me men sitter ju bakis nu o sen ska man klä studentvagnen..jaja what the hell va e ett onsdagsgazz i solen...
-Rosen- skrev:2235211det hade jag redan tänkt, zioux tipsade mig om det (innan visste jag inte ens att det finns två grupper)
hehe ingen fara jag förstår
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |