-Rosen- skrev:2237020du ljuuuuuuuuuuuuger
nä, det är helt sönder
-Rosen- skrev:2237020du ljuuuuuuuuuuuuger
nä, det är helt sönder
men hur frot gick det på vägen hem sen?CeltaniC skrev:2237209
Du hade hängt med utan problem körde lungt pga däcket och det var det inte torrt längre så det blev stabila 120-30km/h hela vägen hem inte en km/h över det pga däckfobi-Rosen- skrev:2238179men hur fort gick det på vägen hem sen?
aha okej, hur ser det ut nu då?CeltaniC skrev:2238450Du hade hängt med utan problem körd elungt pga däcket och den var det inte torrt längre så det blev stabila 120-30km/h hela vägen hem inte en km/h över det pga däckfobi
hehe turfan, ser ut vad? däcket? det ska inte rulla en meter till....-Rosen- skrev:2238451aha okej, hur ser det ut nu då?
vi körde över blentarp hem så jag fick totalt 10 droppar på mig
hehe, och de dropparna var när jag cyklade från morsan till farsanCeltaniC skrev:2238523hehe turfan, ser ut vad? däcket? det ska inte rulla en meter till....
Miggepigge skrev:2238904Hallå, trelle knudor!
vad använder ni för olja i era hojar ?
vad är bäst ? är HÖG tid att byta...
gazz på lördag ?
kanske, jag vet inte hur pass jag själv är dåEddi skrev:2239358jag, cel, ziox ska på hampes student fest på fredag. men om cel inte blir allt för full så är ja i alla fall med på lördag.... men kan ta en runda lite senare på löradgen. Ändå inte roligt när det är så jävla varmt.
Hänger 125 gänget på då med??
Nä jag håller lagom på alkoholen så det ska nog inte vara ett problem, MEN däremot har jag inte ett "säkert"Eddi skrev:2239358jag, cel, ziox ska på hampes student fest på fredag. men om cel inte blir allt för full så är ja i alla fall med på lördag.... men kan ta en runda lite senare på löradgen. Ändå inte roligt när det är så jävla varmt.
Hänger 125 gänget på då med??
CeltaniC skrev:2239749Nä jag håller lagom på alkoholen så det ska nog inte vara ett problem, MEN däremot har jag inte ett "säkert"
backdäck och kan inte köra förren nytt är fixat (det visste du Eddiboy ) så jag kan tidigast köra nxt week! helt jävla sjukt! inget TG på veckor nu!
Migge, du kör Helsyntet på din och det finns en hel del att välja på. Biltemas Racing olja värka funka utmärkt och är billig. Vill du inte "gå på detta" så har du värsting oljerna MOTUL och Castrol's GPS serie dyra men top of the line.
SVERIGE VANN!
//Cel over & out
CeltaniC skrev:2239749Nä jag håller lagom på alkoholen så det ska nog inte vara ett problem, MEN däremot har jag inte ett "säkert"
backdäck och kan inte köra förren nytt är fixat (det visste du Eddiboy ) så jag kan tidigast köra nxt week! helt jävla sjukt! inget TG på veckor nu!
Miggepigge skrev:2238904Hallå, trelle knudor!
vad använder ni för olja i era hojar ?
vad är bäst ? är HÖG tid att byta...
gazz på lördag ?
Jag kan inte köra lungt! måste köra i EDDI's MOTOGP gruppEddi skrev:2239845du men ditt jävla däck.. fan bara att köra lugnt
CeltaniC skrev:2240920Jag kan inte köra lungt! måste köra i EDDI's MOTOGP grupp
R4 är very good indeed. Ska själv vara testobjekt för jag hade redan köpt Biltemas Racing olja till min förra hoj och nu får min nya smaka på det när det är dags.R1 racer skrev:2240443Castrol R4 , bikersneed har för 499 kr/4 liter.
Piffes i S-torp har:Motorex Power Synt 4T SAE 10W/50 ,vet dock ej pris på detta.
Shell advance finns där ju oxå.
Biltemas vet jag inte om jag vågat slänga i hojen
CeltaniC skrev:2240930R4 är very good indeed. Ska själv vara testobjekt för jag hade redan köpt Biltemas Racing olja till min förra hoj och nu får min nya smaka på det när det är dags.
Eddi skrev:2240931jag kör med r4... 1 liter 220:- sviin bra olja hehe.. måste den ju vara
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2240928#post2240928
eller så kör vi själv i trelle någo nso me sugen ?
R1 racer skrev:2240443Castrol R4 , bikersneed har för 499 kr/4 liter.
Piffes i S-torp har:Motorex Power Synt 4T SAE 10W/50 ,vet dock ej pris på detta.
Shell advance finns där ju oxå.
Biltemas vet jag inte om jag vågat slänga i hojen
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2