Folk har svårt för vad som e ditt o mitt-Rosen- skrev:2244299jag kommer inte att följa med då nån har pillat på hojen
Hoppas att det löser sig
Ingen som skall köra idag verkar det som
Folk har svårt för vad som e ditt o mitt-Rosen- skrev:2244299jag kommer inte att följa med då nån har pillat på hojen
Nä MOTOGP idag jublueblade skrev:2244319Folk har svårt för vad som e ditt o mitt
Hoppas att det löser sig
Det säger du bara för du inte har ett helt backdäckCeltaniC skrev:2244323Nä MOTOGP idag ju
That Obvious!?blueblade skrev:2244337Det säger du bara för du inte har ett helt backdäck
NNNÄÄÄÄ...CeltaniC skrev:2244339That Obvious!?
sabbat styrlås så jag har 1/2 styrradie till höger plus chansen att det smäller när jag kör, sen har jag skador på drevet och lite på låset (mest kosmetiskt) mer sabbade styrändar kanske skadat framdrev, kedja och skiva fram (antagligen inte) så jag är hyffsat deppig, dock har vi ett vittne.CeltaniC skrev:2244316Men för helvete! hur illa är det?
mmm om det bara är låset som är sönder så är det bara att borra ut och smäcka dit ett nytt, om det är mer sönder så är det kronanblueblade skrev:2244319Folk har svårt för vad som e ditt o mitt
Hoppas att det löser sig
blueblade skrev:2244319
Jag va där men tydligen för tidigtEddi skrev:2244917Tja
jo? vi skrev ju upp oss på listan? 3 timmar körning blev det och nästa en fet krash av mig. Fick vobbel så in i helvete. körde ut i gräs och grus och skit men fick up den igen och som tuur va hände det inte mer.. JÄVLA tur
var i svedala och hämta folk... där var inte en kotte....
Men för helvete! akta Rettan!Eddi skrev:2244917Tja
jo? vi skrev ju upp oss på listan? 3 timmar körning blev det och nästa en fet krash av mig. Fick vobbel så in i helvete. körde ut i gräs och grus och skit men fick up den igen och som tuur va hände det inte mer.. JÄVLA tur
var i svedala och hämta folk... där var inte en kotte....
Vilka svin! hoppas nu inte din sommar REDAN är förstörd som så många andra har fått erfara....-Rosen- skrev:2244417sabbat styrlås så jag har 1/2 styrradie till höger plus chansen att det smäller när jag kör, sen har jag skador på drevet och lite på låset (mest kosmetiskt) mer sabbade styrändar kanske skadat framdrev, kedja och skiva fram (antagligen inte) så jag är hyffsat deppig, dock har vi ett vittne.
mmm om det bara är låset som är sönder så är det bara att borra ut och smäcka dit ett nytt, om det är mer sönder så är det kronan
nä man kan hoppas på det ju, och jag behöver henne på fredagCeltaniC skrev:2245694Men för helvete! akta Rettan!
Vilka svin! hoppas nu inte din sommar REDAN är förstörd som så många andra har fått erfara....
//Cel
blueblade skrev:2245257Jag va där men tydligen för tidigt
Jaja tog en tur o försökte köra slangen
Tur man va själv
Tur att det gick bra med dig o hojen
GL! hoppas det blir billigt!-Rosen- skrev:2246422jaha nu bär det av till hansens, se vad han har att säga om henne
thnx micke sa att det kanske tom blir under självrisken (2k)CeltaniC skrev:2246662GL! hoppas det blir billigt!
-Rosen- skrev:2246793thnx micke sa att det kanske tom blir under självrisken (2k)
Hade gärna dragit en kort runda, är så sugen nu!Kimmse skrev:2248103ingen som har lust o dra en liten repa på kvällen/eftermiddag runt 5-6??? måste bara till mitinga o köpa kraschpuckar, börjat bli lite nojjig efter vurpan. ......... eller om det är nån som vet någon som ska ut o köra?
Kimmse skrev:2248103ingen som har lust o dra en liten repa på kvällen/eftermiddag runt 5-6??? måste bara till mitinga o köpa kraschpuckar, börjat bli lite nojjig efter vurpan. ......... eller om det är nån som vet någon som ska ut o köra?
Eddi skrev:2248682när ska vi till stranden då?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|